Pojeftinjenje: Socijalna osjetljivost ili marketinški trik i dogovor Sanadera i Todorića?

Slika nije dostupna
Nakon što je Konzum poslušao premijera Sanadera i odlučio sniziti cijene, premijer ga je danas pohvalio, a potom pozvao i ostale trgovačke lance da slijede primjer najvećeg. No, tu ima i jedan problem. Naime, svi ostali trgovci smatraju da je sniženje cijena čisti marketinški trik i dogovor Sanader - Todorić.

Potrošaćima nešto manji račun, a najvećem trgovačkom lancu u Hrvatskoj odlična reklama i pohvala Vlade koja je i sama potakla Konzumovo sniženje cijena.

Ostalim lancima jasna premijerova poruka - slijedite svijetli Todorićev primjer. No, oni od takvog primjera odmah dobiju vrtoglavicu.

Željko Kerum tvrdi da je sve marketinški trik te kako je njegov lanac trgovina i dalje jeftiniji. Kerum će, kaže, pratiti zahtjeve tržišta, a slično planiraju i u Billi.

Konzumovim 'podvigom' nisu očarani ni u Mercatoru.

'Mercator je već imao kampanju kakvu najavljuje Konzum. Od početka ožujka pa sve do svibnja u svim Mercatorovim prodavaonicama kupcima smo ponudili 39 artikala po izrazito povoljnim cijenama,' priopćili su iz tog trgovačkog lanca.

Nitko, očito, ne voli kada mu se dirne u blagajnu. Ali kupac nije glup, znat će i sam prepoznati gdje mu je lakše napuniti košaru. I tko ga je prevario običnim trikom.

Temu pojeftinjenja tematizirana je i u emisiji 10 do 8. Gost je bio bivši ptedsjednik Uprave Konzuma, Dragan Munjiza.

On kaže kako je vrlo logično da Konzum, odnosno Todorić, vraća uslugu državi, koja mu je omogućila najviše poticaja.

S druge strane, kratkoroćno se radi o pokušaju da se zaustavi zahuktala inflacija.

Više o svemu u video prilozima.