Sve je više bogatih Indijaca, pa tako i više skupocjenih stvari u trgovinama. Potrošnja na luksuz ovdje raste iz dana u dan. Svi vodeći brendovi računaju na bogataše ovog dijela svijeta.
'Velik je izazov tržišno se natjecati u Indiji. Veći nego, recimo, u središnjoj Kini. Pitanje je gdje voziti elegantnog Lamborghinija i gdje nositi novo skupo odijelo. Tu se luksuz tek počinje razvijati u pravom smislu riječi', kazao je Mykolas Rambus, stručnjak za navike bogatih.
Svake godine prodaja raste i do 25 posto. Dok na zapadu ljudi više štede, tu se bogataši doslovce razbacuju novcem. 'Nosimo takve stvari za posebne prigode, za neke susrete s posebnim ljudima. Kupujete skupo kada želite biti sretni i imati više samopouzdanja', kazala je Alpana Kirloskrar.
>> U Indiji zbog nasilja sve manje turista: Strankinja 35 posto manje
Dok jedni troše - drugi krpaju kraj s krajem. U Indiji čak 70 posto ljudi živi s manje od 2 dolara na dan. Unatoč alarmantnoj brojci, broj bogataša još uvijek je toliki da privlači sve vodeće robne marke.
'Indija je doista veliko tržište. Tu ima milijardu i 200 tisuća ljudi. Da samo 1 posto ljudi može kupovati luksuz - to je već dovoljno da skupi brendovi dođu u ovu zemlju', kazao je Marketinški stručnjak Sanjay Kapoor.
Krizu luksuz očito ne poznaje. Taman kada zapad odluči štedjeti, istok se raspameti. Skupa roba uvijek nađe kupca.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook