Novu zgradu Grad će graditi prema modelu javno-privatnog partnerstva. Putnici i ljeti i zimi na sadašnjem kolodvoru moraju čekati na otvorenom, a osim šaltera za prodaju karata, drugih sadržaja gotovo i nema.
'Ukoliko ne bude bilo nekih administrativnih zapreka u čitavom nizu ovih suglasnosti koje nam još trebaju, ja predviđam da bi negdje početkom iduće godine mogli započeti radovi', kazao je gradonačelnik Vojko Obersnel.
Novi će se kolodvor prostirati na čak 5,5 hektara nekadašnje 'Zgrade Željeznice' , starih željezničkih skladišta i njihovih dvorišta. Imat će 18 autobusnih perona i rampu za ukrcaj automobila na auto-vlak. Izgradnjom i produžetkom Rive na zapadni dio grada rasteretit će se neke od najprometnijih gradskih ulica. Predstoji još nekoliko administrativnih faza koje bi trebale biti gotove do kraja godine. Prvi bi pak putnici novim terminalima mogli prošetati do kraja 2013. godine.