Opet krv na Podravskoj magistrali. Vozač je za dlaku izbjegao kamion koji mu je dolazio u susret, ali je završio u jarku, na sreću, s lakšim ozljedama. 'Ma nemam pojma, veliki kamion je prolazio. Ja sam sam vidio da nemam šanse, spašavaj glavu,' rekao je. Ovaj tjedan magistrala je bila kobna i za dva kamiona koji su sletjeli s ceste doslovno ljudima pred kućni prag. Stanovnici kojima se tegljači parkiraju pred kućom samo čekaju dan kada će im završiti u dnevnoj sobi. 'Preko mosta je preletio i do ovdje je išao i to je toliko udarilo da sam ja mislila da mi je neko kamen bacio u roletu. I kad sam digla roletu mislila sam da je potres,' rekal je Katica Krajačić iz Nove Bukovice.
Dvadesetak kilometara dalje dogodila se još jedna prometna nesreća. Sudarila su se dva osobna vozila, srećom, ni ovaj put nitko nije teže ozlijeđen. Ne čudi stoga što je Međunarodna udruga za cestovnu sigurnost EuroRAP u svojoj analizi cesta podravsku magistralu ocijenila vrlo rizičnom prometnicom. 'Ovuda prolazi između 15 i 20 tisuća vozila dnevno. I u prometnom smislu to je definitivno katastrofa,' rekao je Tomislav Tolušić, župan virovitičko-podravski. Najveći je problem što je ovo tranzitni pravac od zapada prema istoku pa vozači, pogotovo kamiona koriste ovu cestu kako bi izbjegli plaćanje cestarine, što stvara velike gužve.
'Vi od Zagreba do Osijeka, što je 300 kilometara, prođete praktički za dva sata, a relaciju od Zagreba do Virovitice gdje je 140 kilometara prođete također za dva sata. To samo govori koliko je to loše prometno povezano.' U posljednje dvije godine prema podacima virovitičko- podravske policije više od jedne trećine prometnih nesreća u županiji dogodilo se na svega 80 kilometara državne ceste D2. 'I nas nikakva adaptacija i rekonstrukcija ove prometnice neće spasiti. Nas može spasiti prije svega izgradnja autoputa,' rekao je Tolušić. Kao prvu mjeru predlaže zabranu tranzitnog prometa kamionima jer pitanje je vremena kada će opet netko završiti krvave glave.