Jedinstvena i jednostavna

Plaćanja putem chata? Hrvatska je među prvim zemljama u svijetu u kojoj je dostupna tehnologija plaćanja putem Vibera

1/1 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Uz sva tehnološka dostignuća koja su se pojavila zadnjih godina, svakodnevno upravljanje vlastitim financijama, osim što je funkcionalno, od sada je još jednostavnije. Dostupna je usluga koja omogućava praćenje vlastitih bankovnih računa, a spojena je sa svakodnevnom, već potpuno prirodnom aktivnošću – chatom.

Usluga Addiko Chat Banking realizirana je nakon ideje o uvođenju jednostavnog i inovativnog upravljanja osobnim financijama na način i na platformama poput Vibera koje danas svi koristimo.

"Razmišljali smo kako se svi danas ionako služe chatom i kako bi nekako prirodno, a opet fenomenalno bilo spojiti internetsko bankarstvo i aplikaciju Viber te uvesti bankarstvo u instant-chat eru i i učiniti ga onakvim kakvim klijenti žele bankarstvo – jasnim, jednostavnim, izravnim i praktičnijim. Chat je zaista alat koji koristi većina stanovnika. Primjerice, preko Vibera se u Hrvatskoj mjesečno pošalje više od 600 milijuna poruka i više od 20 milijuna stickera, tako da nam se ova kombinacija učinila kao odlično rješenje kojom korisnicima možemo dodatno pojednostaviti upravljanje financijama. Nismo kopirali mobilno bankarstvo, već smo napravili jednostavnu uslugu koja klijentima pruža osnovne i najčešće korištene funkcionalnosti", rekla je Vinka Kralj, savjetnica za razvoj digitalnih kanala u Upravljanju proizvodima i odnosima s klijentima Addiko banke.

Jednostavnost ove nove bankarske usluge temelji se na praktičnoj aktivaciji za koju je potrebno imati internetsko bankarstvo i aplikaciju Viber na pametnom telefonu, a sama aktivacija traje svega dvije minute, odvija se u potpunosti online, bez potrebe za dolaskom u poslovnicu i ne zahtijeva nikakve dodatne naknade. U vrlo kratkom roku nakon predstavljanja usluge javni profil Addiko banke u Hrvatskoj došao je do više od 50 tisuća, a Addiko se može pohvaliti i svojim najstarijim korisnikom koji je već gotovo zagazio u sedmo desetljeće.

"Mislim da ne poznajem nikog mlađeg od 40-ak godina tko se ne koristi nekom platformom za instant messaging, a to da su chat banking kao odlično rješenje prepoznali i oni stariji nas je sve jako razveselilo i govori nam da smo ovom uslugom dotaknuli sve generacije, od onih koji su tek krenuli koristiti bankarske usluge do osoba starije životne dobi i umirovljenika", objasnila je Vinka Kralj.

Nova usluga omogućuje brza plaćanja, praćenje transakcija, korištenje predložaka plaćanja, provjeranje stanja na svom računu, lociranje najbližih poslovnica i bankomata.

Sustav ima više razina zaštite

Zašitita klijenata i njihovi podaci osigurani su modernim algoritmima enkripcije. Svaka je transakcija autorizirana PIN-om koji klijent sam definira. Ne postoji opcija za ponavljanjem naloga pa se tom metodom osiguravaju podaci i u slučaju krađe mobilnog telefona.

"Uključen je i sistem različitog položaja tipkovnice za unos PIN-a, tzv. virtualna tipkovnica koja se temelji na jednokratnim lozinkama, čime se omogućava da nitko ne može ponoviti PIN na temelju promatranja položaja znamenki na tipkovnici dok korisnik unosi PIN. Ova metoda osigurava podatke i u slučaju krađe telefona", rekla je Vinka Kralj, savjetnica za razvoj digitalnih kanala u Upravljanju proizvodima i odnosima s klijentima Addiko banke.


 

 

Povezane teme