Najvažnije pitanje

Pilot MiG-a mogao je dvaput stradati - I to u drugom MiG-u ISTOG DANA!

Prije preuzimanja MIG-a koji se srušio, Stanko Hrženjak imao je problem s MIG-om koji se tek vratio s remonta iz Ukrajine.

Istražitelji vojne i civilne policije srijedu su proveli u Donjoj Lomnici, na mjestu pada MIG-a. Očevid traje, a posebno transportno vozilo nekoliko tona teške krhotine vojnog aviona - prevest će na vještačenje.

Podsjetimo, jedan od HRZ-ovih MIG-ova u srijedu se srušio u polju nedaleko Velike Gorice. Njime je upravljao pukovnik Stanko Hrženjak koji je bio prisiljen katapultirati se, a iz nesreće se izvukao neozlijeđen. Napravio je sve da avion ne padne na kuće.

Pukovnik Stanko Hrženjak - 'Eksplodirao je motor. Nastojao sam da avion ne padne na kuće!'

O slučaju se oglasio resorni ministar Ante Kotromanović, koji je najavio detaljnu istragu nesreće, ali i - moguću ostavku. Posjetio je i Zrakoplovnu bazu u Zemuniku, odakle je MIG i poletio. Tamo je bila i ekipa Dnevnika Nove TV.

Ministar Kotromanović krenuo je od svoje odgovornosti, ali lanac u kojem se donose odluke je duži. Najvažnije pitanje u svemu je zašto je Stanko Hrženjak letio u MIG-u koji je bio na remontu još prije 12 godina i koji je odavno trebao biti otpisan, tko i zašto donosi takve odluke.

Priznao odgovornost za jučerašnji pad MiG-a

I tu problem nije gotov jer pilot Hrženjak u srijedu je, prije preuzimanja MIG-a 121, na stajanku baze u Zemuniku spustio MIG 135, koji se tek vratio s remonta iz Ukrajine. I tada prilikom spuštanja nije radila lampica koja je trebala pokazati jesu li spušteni kotači. Hrženjak je tako mogao dvaput nastradati.

Nadležni kažu da nije riječ o kvaru nego o izvanrednom slučaju, pa će ovdje biti obavljen pregled zrakoplova koji se iz Ukrajine trebao vratiti - ispravan.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook