Sve češći prizor na privatnim ili poslovnim zabavama je foto kabina. U SAD-u tržište za njom 'luduje' već desetak godina, a u Hrvatskoj je prilično nova.
'U razgovoru s prijateljicom koja je u to vrijeme bila pred udajom i u potrazi za wow detaljima koji će začiniti njezin veliki dan, shvatila sam da je najam prave foto kabine upravo ono što nedostaje na našem tržištu. Photo booth je bio tema mog diplomskog rada, a potom, s obzirom da mi ideja nije izlazila iz glave, nije mi preostajalo ništa drugo nego riskirati i baciti se na posao. Baš poput starinskih neodoljivih foto kabina postavljenih po gradu, moderne verzije su digitalne i prijenosne, ne funkcioniraju na kovanice, već na dodir ekrana. Možete je unajmiti, personalizirati, postaviti gdje god vi želite, a ona će neograničen broj puta uslikati vaše goste. Gosti će u trenutku imati old school fotku za novčanik ili hladnjak, a oni nestrpljivi social media geekovi odmah će uz mogućnost djeljenja fotografija na društvene mreže, cijelom svijetu moći pokazati gdje je najbolji tulum u gradu', ispričala je Petra Crljenak za Dnevnik.hr.
U Hrvatskoj je svega 3 posto mladih poduzetnika
Mislite da crvena razbuđuje, a plava smiruje? E, pa nije baš tako!
Iako svega godinu i pol na hrvatskom tržištu, Petrin tim je foto kabinu iznajmljivao na brojnim događajima, od vjenčanja, promocija, domjenaka do poslovnih konferencija.
'Ovaj uređaj zaista se uklapa u sva događanja koja ne želite da se zaborave. Photo booth nudi neprocjenjivo iskustvo, iza zavjese gosti mogu opušteno pozirati i stvoriti uspomenu koju će ponijeti kući i čuvati godinama.
Ljudi uglavnom imaju tremu kada ih netko drugi fotografira, a foto kabina je tu da opušteno pozirate iza zavjese te da pretvori svaku fotku u takozvani selfie. Do sada se pokazalo da foto kabini ne odolijevaju djeca, a ni starija populacija koja se s nostalgijom sjeća preteća ovakvih kabina i vrijednosti izrađenih fotografija jer u današnje vrijeme fotografije uglavnom ostanu samo u memoriji pametnih telefona ili u kompjuteru', kaže Petra.
Kada koristite kabinu imate asistenciju osoblja koje se brine da svi gosti dobiju svoj primjerak fotografije koliko god puta se slikali. 'Na izrađenim slikama uz fotografije gostiju može biti slika mladenaca, logo ili bilo što po želji klijenata. To je poklon gostima, zabava i instant uspomena. Na kraju dana, klijentima je najvažnije da se njihovi gosti dobro provedu i da im ta večer ostane u sjećanju, a Photo Boothique im to osigurava', dodaje Petra.
Osim fotokabine, Petrin tim nudi i personalizirane foto lampe. 'Volim dobivati i poklanjati stvari koje imaju svoju funkciju. Ovakvih poklonom možete zaista nekome pokazati da vam je stalo, da niste samo nešto kupili već odvojili vrijeme za odabir slika i onda je netko to svojim rukama napravio samo za vas. Od dodataka uz najam foto kabine najpopularniji je guest book, odnosno knjiga gostiju/utisaka, album personaliziranih korica sa slikama gostiju i njihovim komentarima. Kako želje mladenaca bujaju, razvija se i tržište koje ispunjava te želje', rekla je Petra.
Ovoj mladoj poduzetnici ideja ne nedostaje. Planovi za budućnost su joj, kaže, veliki. 'Treba se razvijati zajedno sa tržištem, ići u korak s tehnologijom i trendovima te željama i potrebama potrošača', zaključuje poduzetna kreativka Petra.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook