Prvi čovjek IGH Jure Radić tvrdi da se Vlada ni u vrijeme rezanja plaća i mirovina neće odreći izgradnje osporavanog Pelješkog mosta već će ju samo usporiti. 'Pa će se možda dogoditi recimo da se Pelješki most ne gradi recimo četiri godine nego šest. Da se neka autocesta opet ne gradi četiri godine nego osam. Ali velika je važnost za sve nas, ne mislim samo na građevinski sektor nego na cijelu Hrvatsku to što je ova Vlada prepoznala da ako se ne gradi nećemo izići iz krize', rekao je Radić.
>> Kamenjar uz Pelješki most: Dobra investicija ili muljaža?
Suradnja IGH i Vlade na takozvanim kapitalnim građevinskim projektima čvrsta je poput cigle koju je ispitala premijerka. Dok se rebalansima proračuna režu plaće i mirovine, od osporavanog Pelješkog mosta, kaže Radić, ne namjerava se odustati, nego samo usporiti radove.
Bageri će usporiti izgradnju Dalmetine od Splita prema Pločama i dalje prema Dubrovniku, podravski ipsilon ostat će na poravnatoj livadi u predizborne svrhe. Neće se ni puno dalje od dosadašnjih devet kilometara autocestom prema Sisku, kao ni od Osijeka prema Mađarskoj. Pričekat će Pelješki most baš kao i novi terminal zagrebačke zračne luke.
'Pelješki most, to je divna stvar, ali on može čekati i bolja vremena i vremena izlaska iz krize kao i sve infrastrukturne investicije koje su vrlo značajne za svaku ekonomiju, ali apsolutno u ovoj situaciji nemaju prioritet', rekao je Dražen Kalogjera, ekonomski stručnjak.