Na predstavljanje svojih kandidata, koalicija Živog zida (stranaka Promjenimo Hrvatsku, Akcije mladih, Abecede demokracije itd.) poprilično je ravnomjerno ulagala u svih deset izbornih jedinica, a izborni joj se troškovi kreću od 35.000 do 47.000 kuna po jedinici, koji čine ukupni trošak od oko 400.000 kuna. Ti se troškovi odnose na razdoblje od 16. kolovoza do 3. rujna.
Od ukupno potrošenih 201.000 kuna pravaške Domovinske koalicije (HSP-AS, HKDU, DESNO, HDS, USP) trećina, točnije 78.000 kuna su troškovi promidžbe u V. izbornoj jedinici gdje koalicijsku listu nosi Tomislav Vlajčević. Glavninu tog iznosa, nešto manje od 70.000 kuna, čine troškovi slanja "neadresirane pošte" putem Hrvatske pošte. Trošak promidžbe u susjednoj IV. jedinici, čiju listu nosi Anto Đapić, je 35.200 kuna, a u II. jedinici, gdje je 'glavni' Pero Kovačević, 30.200 kuna. Koalicija je najmanje potrošila u X. izbornoj jednici, niti dvije tisuće kuna. Ti su iznosi potrošeni od 3. kolovoza do 2. rujna.
Pomak, druga pravaška koalicija (HSP, HČSP, OS, Akcija za bolju Hrvatsku) od 9. kolovoza do 1. rujna na promidžbu je potrošila 43.500 kuna, a od tog iznosa čak 29.130 kuna u X. izbornoj jedinici koju nosi Luka Podrug.
Koalicija Živog zida od donatora je dobila oko 125.000 kuna, Domovinska 135.000 kuna (nešto manje od 70.000 kuna uplatila joj je tvrtka Elda iz Nove Gradiške, a 20.000 kuna Z1 televizija), a Pomak 13.300 kuna.
Privremena izvješća koja su svi izborni sudionici morali javno objaviti do ponoći 5. rujna pokazala su da je na prvi dio kampanje najviše potrošila Narodna koalicija (SDP, HNS, HSS, HSU sa 6,4 milijuna kuna), potom HDZ (oko tri milijuna), pa Bandićeva Koalicija za premijera (2,7 milijuna), te Most (685.000 kuna).
Donatori su najviše dali HDZ-u (2,6 milijuna), pa Bandićevoj (oko 600.000 kuna) te koaliciji HDSSB-a i Konzervativaca (323.000 kuna). Narodna koalicija od donatora je dobila 108.000 kuna.
Koliko je koja stranka, odnosno koalicija ukupno potrošila za parlamentarne izbore, a koliko dobila od donatora, znat će se tek mjesec dana nakon izbora. Naime, zaključno do 11. listopada svi izborni sudionici moraju Državnom izbornom povjerenstvu dostaviti cjelovit financijski izvještaj o financiranju kampanje, a potom ga i javno objaviti. (Hina)