Svakim se danom i svakim novim skupom sve više zaoštrava retorika lidera dvije vodeće koalicije. Domoljubna koalicija optužuje aktualne vladajuće za teško stanje u zemlji dok Milanovićeva koalicija Hrvatska raste nabraja svoje uspjehe i niže kritike na račun HDZ-a.
Stavovi su drugačiji, ali sličnost postoji, pojašnjava stručnjakinja za komunikologiju. 'Način na koji to komuniciraju, žestina i strast s kojom se obračunavaju sa suprotnom stranom, ja bi rekla da su prilično slične', kaže Marina Čulić Fischer, stručnjakinja za komunikaciju.
Kampanja se zahuktava! Željko Kerum na listu stavio članove obitelji!
Iako Milanović slovi za boljeg komunikatora, Karamarko, smatra Čulić Fischer sve bolje nastupa. 'Ja bih rekla da dobro barata sa svojim biračkim tijelom i jasno sažima poruke usmjeren svojem biračkom tijelu. I dobro sažima poruke koje želi da njegovi birači dobiju', dodaje Čulić Fischer.
Ali Milanović je poradio na svojim nastupima. 'Sve je strastveniji i ispravio je neke negativne stvari komunikacijski tim radi dobar posao', smatra naša stručnjakinja.
Predizborna kampanja bez obzira na njezinu dužinu može utjecati na birače, najviše na neopredjeljene, zato jer druženje s građanima, pojašnjava struka, svi koriste kao motivaciju.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook