U ORaH-u od ranog jutra kuhanje i spremanje. Izborni program sročili su u izbornu kuharicu održivog razvoja. Tradicionalni recepti po izbornim jedinicama.
Hrana, piće, kuharica, plakati - troškovi kampanje ORaH-a daleko su od milijuna i pol po izbornoj jedinici.
'Ne više od 100.000 kuna, ukupno, na nacionalnoj razini. Da, vidite da Orahovci ne vise po banderama, ne iskaču iz pašteta, mi smo zapravo vrlo skromni', pojašnjava Alen Baščevan, predsjednik izbornog stožera.
S delicijama od ORaH-a i promo materijalima na teren biračima. Putuju vlastitim automobilima. Uz volontere, po svim izbornim jedinicama raspoređene su ekipe. Razgovorom traže birače, približavaju im svoje stavove i izborni program.
'Ja sam zadovoljna, reakcije su dobre, razgovaramo s građanima, građani još razmišljaju, mi se nadamo da ćemo ih uvjeriti da se isplati podržati ORaH, zato što smo doista drugačija stranka, doživljavamo politiku kao posao u javnom interesu', kaže predsjednica Mirela Holy.
'Iskustvo manjinske vlade bilo bi dobro za Hrvatsku'
ORaH, kažu, neće ulaziti u koalicije, ali ako bi o njima ovisilo raspisivanje novih izbora - spremni su sjesti s ljevicom te u Saboru podržati manjinsku vladu.
Dan na terenu Orahovci završavaju kavom i rezimiraju dan.
'Ja se bojim noći ove, toliko je oraha pojedeno, ja se bojim što će biti. Riješit ćemo problem nataliteta u Hrvatskoj. To je politika - rješavamo natalitet preko noći', šalili su se Orahovci na kavi.
A da bi orah - orašasti plod bio dostupniji građanima, jedno od obećanja ORaH-a - političke stranke: bit će jeftiniji, jer većini je sada luksuz.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook