U petak je zadnji dan škole, a sustav e-Dnevnik zbog poteškoća zbog pada sustava u četvrtak navečer nije bio dostupan roditeljima i učenicima. Problem je u ranim jutarnjim satima otklonjen.
"U četvrtak, 14. lipnja 2018. godine, u kasnim večernjim satima uočene su nepravilnosti u radu e-Dnevnik aplikacije za učenike. CARNET je tijekom noći poduzeo sve radnje na uklanjanju poteškoća s pristupom aplikaciji e-Dnevnik koje su uočene kod dijela korisnika sustava ocjene.skole.hr te je u ranim jutarnjim satima uspostavljena puna funkcionalnost aplikacije za učenike e-Dnevnik.
Napominjemo kako nastavnici nisu imali nikakvih poteškoća s pristupom e-Dnevniku te mogu koristiti sve njegove funkcionalnosti", stoji u priopćenju CARNET-a objavljenom na njihovoj mrežnoj stranici.
Nastavnici su cijelo vrijeme imali normalan pristup
Na raniji upit Nove TV o problemu s pristupom sustavu e-Dnevnik, koji smo uputili CARNET-u, dobili smo i brz odgovor od Ane Smoljo, voditeljice Ureda za administraciju i vođenje posebnih programa CARNET-a.
"CARNET radi na uklanjanju poteškoća s pristupom e-Dnevniku koje su uočene kod dijela korisnika sustava ocjene.skole.hr, kako bismo u najkraćem mogućem roku svima omogućili nesmetan pristup. Napominjemo kako nastavnici nemaju nikakvih poteškoća s pristupom e-Dnevniku te mogu koristiti sve njegove funkcije", stoji u odgovoru.
Na samim internetskim stranicama ocjene.skole.hr stoji sljedeća obavijest pri pokušaju ulaska u sustav:
"Sustav trenutno nije dostupan zbog izvanrednog održavanja. Zahvaljujemo na razumijevanju. Za dodatne informacije kontaktirajte nas e-mailom na helpdesk@skole.hr ."
Potvrđeno nam je i da je CARNET zaprimio brojne pritužbe građana zbog nemogućnosti pristupa sustavu e-Dnevnik.