Radovi na izgradnji punog profila te dionice počeli su u lipnju 2006. godine, a obavile su ih poslovne udruge Hidroelektra Niskogradnja, Konstruktor Inženjering, Viadukt i Strabag Austrija, opremu na trasu postavila je tvrtka Dalekovod.
Dionica Vrata - Delnice duga lje 8,9 kilometara, na njoj su vijaduk Golubinjak dug 577 metara, te tuneli Sleme sa 858 metara i Sopač dug 775 metara.
Dionica Delnica - Kupjak duljine je 7,9 kilometara a od većih objekata su: vijadukt Zalesina sa 463 metra, te Delnice sa 101 metrom, te tuneli Lučice - 5909 metara, i Vršek - 859 metara.
Ostatak danas otvorene autoceste otpada na dio dionice Kupjak - Vrbovsko, duljine četiri kilometra.
Ministrica Matulović Dropulić istaknula je važnost te autoceste za gospodarstvo, te naglasila vrijednost zajedničkoga rada više tvrtki na gradnji, te dodala, da se takvim udruživanjem mogu dobiti veliki poslovi u zemlji i inozemstvu.
Ministar Božidar Kalmeta je rekao, da se dovršetak izgradnje preostalog punog profila na ovoj autocesti duljine 14,5 kilometara očekuje u listopadu ove godine.
Od ostalih projekata u planu i izgradnji u zemlji istaknuo je dovršetak građevinskih radova na autocesti za Osijek do kraja godine, te otvaranje te autoceste u prvom tromjesečju naredne godine.
Ove godine će na autocesti do Dubrovnika biti puštena u promet dionica od Šestanovca do Ravča, te spojna cesta za Ploče. Ovih dana počet će gradnja punog profila na istarskom ipsilonu, a 15. srpnja će početi postavljanje prvih upornjaka za most Pelješac, najavio je Kalmeta.
Početkom 2009. godine, kazao je ministar Kalmeta, započet će gradnja autoceste preko Velike Gorice do Siska.