U Osijeku

Otvoren prvi potpuno digitalizirani A1 shop u kojem su korisnici u prvom planu

Novim digitalnim potezom A1 Hrvatska je ponovno u središte pozornosti stavila korisnika. Diljem cijele Hrvatske A1 otvara digitalne poslovnice pojednostavljenog koncepta koji olakšavaju snalaženje u brojnim ponudama usluga i proizvoda. Prvi takav otvoren je u Osijeku, u trgovačkom centru Portanova, a dan kasnije u Čakovcu.

Veliki broj korisnika iz Osijeka i ostalih gradova istočne regije koriste A1 usluge pa je i to jedan od razloga za otvaranje prvog potpuno digitaliziranog A1 shopa u tom gradu.

Na prvi pogled, jasno je kako je ova poslovnica uređena minimalistički. Zidovi, strop, pod i police u bijeloj su boji, a dašak glamura postignut je dobro osvijetljenim staklastim površinama. Minimalizam je već dugi niz godina prisutan kao jedan od najpoželjnijih trendova u uređenju životnih i poslovnih prostora. Neki ga povezuju i s epitetima poput 'površan' i 'predvidljiv', ali u prostorima u kojima je cilj olakšati korisnicima i staviti ih u prvi plan, minimalizam pokazuje sve svoje prednosti. Vodeći se logikom 'manje je više' A1 je ponovno uspio zadovoljiti one koji su im najbitniji – korisnike.

"Novi digitalni shop A1 je jednostavan i funkcionalan s ciljem da korisniku što bolje približimo ponudu naših proizvoda i usluga. Uklonili smo sve fizičke barijere između korisnika i prodajnog osoblja kako bi komunikacija bila što ugodnija, a kako bi se korisnici na što brži način upoznali s uslugama i tako izabrali najbolje rješenje za sebe", rekla je Ivana Klobučić, rukovoditeljica maloprodajne mreže i direktne prodaje.

Kao i u većini modernih poslovnica, na ulazu se nalazi redomat koji u poslovnici orijentiranoj prema korisnicima zapravo ima malu ulogu. Osim u situacijama iznimne gužve, redomat nema veliku ulogu jer se prodajni tim kreće među korisnicima, odgovara na sva pitanja korisnika, daje savjete i pomaže u konačnom odabiru proizvoda ili usluge. Korisnik može koristiti svaki proizvod koji je u njihovoj ponudi jer su baš svi izloženi i u funkciji. Trenutačno najviše pozornosti privlači novo izdanje Playstation konzole na kojoj korisnici mogu odigrati rundu.

"Jednostavnije, minimalističko uređenje osmislili smo kako bi se kupci brže snašli među izloženim proizvodima i uslugama te se osjećali opušteno i ugodno prilikom kupnje. Kao digitalna kompanija kontinuirano radimo na poboljšanju korisničkog iskustva s posebnim naglaskom na digitalne tehnologije, a nedavno smo predstavili i A1 virtualni shop. Riječ je o inovativnoj usluzi koja omogućuje korisniku da uz pomoć naših djelatnika na video vezi iz udobnosti svojega doma pregledava i kupuje proizvode dostupne u fizičkoj trgovini", objašnjava Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatska.

Uz virtualni shop korisnici mogu preko video veze s bilo koje lokacije uživati u svim prednostima posjeta fizičkoj poslovnici te se uz pomoć djelatnika u stvarnom vremenu informirati i obaviti kupnju brže i jednostavnije.

Sve ove novosti proizlaze iz komunikacije s korisnicima koji su često i kreatori rješenja i inovativnih pristupa, kažu iz A1.