Pljesak je zaradio glavni i odgovorni čovjek za organizaciju Eurosonga. Sve je počelo zbog djevojke u koju je bio zaljubljen, inače velike obožavateljice tog natjecanja.
'Došao sam na ideju napraviti internetsku stranicu, ali nisam znao kakvu. Pitao sam djevojku za savjet i ona mi je predložila da napravim stranicu o tom natjecanju', ispričao je Sietse Bakker, Eurosong.
Stranica je postala hit. Tada je imao samo 16, a nekoliko godina poslije ljudi iz Eurosonga odlučili su ga zaposliti. Društvene mreže smatra velikom prilikom.
Do koga želite doprijeti?
'Prvo i najvažnije jest da dobro znate što želite, do koga želite doprijeti, što im želite reći. Ljudi moraju osjetiti da ste strastveni kad je riječ o vašem proizvodu ili usluzi', rekao je.
Mogućnosti koje pružaju novi mediji i društvene mreže koristi i BBC. 'Mislim da su društvene mreže sjajan način kako uključiti svoju publiku, dobijti povratnu informaciju o emisijama koje radite, kako biste ih radili bolje', tvrdi Rebecca Jones, BBC.
Marketinški stručnjaci sudionicima će dati savjete koje mogu koristiti u svakodnevnom poslu. Teme su praktične, to nam je najvažnije da sve bude praktično. Znači nema profesora, ljudi koji su napisali knjigu, nego ljudi koji svaki dan rade marketing.