Promidžba Europske unije u posljednjih šest godina građane je stajala oko 27 milijuna kuna ili 6,34 kuna po stanovniku. Do 2010. godine za informiranje građana izdvojeno je nešto više od 16 milijuna kuna ili 3,83 kune po stanovniku. Lani je kampanja za referendum intenzivirana pa je iz proračuna otišlo više od 10 milijuna kuna ili 2,52 kune po stanovniku. Najviše se trošilo na medijsko oglašavanje, kažu u ministarstvu.
Na referendumu o ulasku Hrvatske u EU, koji se održao u nedjelju 22. siječnja, 66 posto birača glasovalo je za, a 34 posto protiv.
Najsnažniju potporu dali su birači u Međimurskoj, a najslabiju u Dubrovačko-neretvanskoj županiji, pokazuju službeni nepotpuni podaci Državnog izbornog povjerenstva (DIP) koji se temelje na više od 99 posto obrađenih biračkih mjesta.
Najviše eurofila u Hrvatskoj je u u Međimurskoj županiji gdje je 'za' EU glasovalo 75,73 posto birača. S više od 70 posto pridruživanje Hrvatske zajednici 27 europskih zemalja podržali su i birači u Brodsko-posavskoj (72,61 posto) i Požeško-slavonskoj županiji (70,14 posto).