U prostoru spojenom s umjetnošću

Osim u automobilima, BMW koristi visoku tehnologiju i u autosalonima

1/5 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Ispod Novinarskog doma u Zagrebu, otvoren je novi BMW Tomić City Store koji svojim jedinstvenim konceptom pomiče granice uobičajenih autosalona.

Prije 25 godina započeo je obiteljski posao obitelji Tomić. Sada, na istom mjestu, u potpuno obnovljenom autosalonu klijentima su ponuđene dodatne usluge, a prostor je od sada spoj umjetnosti, kulture i svijeta automobila. „Ovaj prostor je sada izvor informacija za sve novosti iz svijeta BMW-a, a isto tako tvrtke Tomić & Co gdje će se u društvenom, kulturološkom i umjetničkom smislu okupljati najnoviji modeli BMW-ovih automobila, ali isto tako i umjetnička djela“, rekao je Filip Kralj, BMW product trainer.

BMW Tomić City Store (FOTO: Sandro Sklepić) Foto:Sandro Sklepić

Ovaj salon biti će mjesto na kojem će se održavati društveni, kulturni i lifestyle događaji te prezentacije noviteta iz automobilskog svijeta. Predstavljena je interaktivna aplikacija koja kupcima omogućuje da prilikom kupnje personaliziraju vlastito vozilo u smislu dodatne opreme, boje vozila, dizajna interijera, a virtualni prikaz vozila mogu vidjeti na videozidu smještenom u središtu prostora.
„Tražimo nove formate da približimo kupcima vozila. Svjesni smo da ne možemo imati sve modele u prodajnom salonu, stoga ulažemo u tehnologiju kako bi ljudima mogli pokazati sve modele sa svim mogućim kombinacijama dodatne opreme dostupne za taj model. Smatram da je to glavno postignuće jer broj modela će se povećati u budućnosti. Na ovaj način možemo kupcima točno prikazati njihove aute sa svom odabranom opremom“, rekao je Günther Aichinger, predstavnik BMW Groupa.

BMW Tomić City Store (FOTO: Sandro Sklepić) Foto:Sandro Sklepić

U novom prostoru okupljanja, u kojem su izložene i slike poznatih umjetnika, predstavljena su i dva nova modela, BMW X3 i BMW Serija 6. Dr. Daniel Tomić, koji je od oca osnivača tvrtke Franje Tomića, preuzeo posao istaknuo je da rast obiteljskog poslovanja prati svih 25 godina.
„Ja sam tada bio još tinejdžer i odrastao uz taj biznis i proživio sam velike promjene. Danas mogu biti ponosan na to što smo uspjeli jer smo se uspješno razvili na hrvatskom tržištu. Vjerujemo u ovaj proizvod i nadam se da ćemo biti uspješni i narednih 25 godina“, rekao je dr. Daniel Tomić.


Günther Aichinger, predstavnik BMW-a je naglasio da mogu biti ponosni na 25-godišnju suradnju između BMW-a i zastupništva Tomić & Co, a najveći razlozi su dobri prodajni rezultati, ali i ono što je istaknuo kao mnogo bitnije – zadovoljstvo kupaca.

Povezane teme