Prodavanje pijeska u pustinji

Organizira se festival koji će promovirati najbolje markentiške projekte

Slika nije dostupna
Svjetski renomirani marketinški stručnjaci u svibnju dolaze na jedinstveni događaj. Riječ je o Danima komunikacija, nacionalnom festivalu kreativnog oglašavanja.

Imati dobru ideju nije dovoljno za uspjeh. Treba je znati dobro upakirati i uspješno lansirati na tržište. To je dobro poznato navedenim stručnjacima, koji doslovno znaju kako prodati pijesak u pustinji. Zajedničkim snagama odlučili su organizirati festival koji promovira najbolje marketinške projekte.

>> Što je 'like' ikada učinio za vaš brand?

Dani komunikacija je strukovni festival koji promovira trendove u oglašavanju. Najbolji će biti i nagrađeni. Na festivalu će biti razna predavanja, radionice kao i gostovanja svjetski poznatih kreativaca, kao što je. Očekuju se mnogi projekti - od oglašavanja turizma, medija pa do cjelovitih reklamnih kampanja. Bitno da je inovativno, moderno i drugačije od ostalih.

Više o festivalu kreativnog oglašavanja pogledajte u video prilogu.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook