Scenarij je uvijek isti - politika obeća, radovi počnu pa stanu, a novac ode u neki drugi projekt. Tako je i ove sezone. Kaštelanska cesta jedna je od najprometnijih i najopasnijih u zemlji. Iako je cesta već davno trebala biti gotova, na nedovršenim dijelovima čak su i radovi stali. Dugo je obećavana brza cesta Trogir - Omiš, pravac koji osim prezagušenosti prometa prati i crna statistika.
'Kaštelanska cesta gdje je poginulo 59 ljudi dok se ta cesta gradi ima već deset godina, na ovoj cesti između Omiša i Stobreča poginulo je 16 ljudi', rekao je Stanko Smodlaka, sudski vještak za promet.
Dvije točke na ovom pravcu Solin i Stobreč i službeno imaju najveći prosječan godišnji promet u državi. Stobreč prošle godine više od 51 tisuće vozila, te Solin gotovo 42 tisuće.
'Omiš – Trogir trebao bi biti gotov 2014. Nikad to neće biti gotovo prema sadašnjem tempu rada. Evo vidite i sami, nigdje nitko ništa ne radi, na svim predmetnim prometnicama jer zapravo prema informacijama kojima mi raspolažemo novaca nema', kaže Smodlaka, sudski vještak.
Stoga je i Udruga splitskih prometnih inženjera poslala otvoreno pismo ministru prometa i upravi Hrvatskih cesta, da se što prije nešto učini. A iz Hrvatskih cesta još uvijek nema odgovora što će biti sa splitskom zaobilaznicom.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.