Upornost se isplati

Oni su uspjeli zahvaljujući prženim krumpirićima

Slika nije dostupna
Andrija Čolak i Denis Polić obišli su cijelu sjevernu Ameriku i pojeli hrpu prženih krumpirića, a sve zbog poslovne ideje da Riječane vrate u djetinjstvo kad su krumpirići u šetnji Korzom bili pravi hit.

Posebna patentirana ambalaža koju su sami osmislili ušla je u finale na međunarodnom natjecanju Pro Carton i to kao prva u povijesti iz istočnoeuropske zemlje. Kad su prijateljima rekli čime se žele baviti svi su im se smijali, a danas ponude za ustupanje franšize dobivaju iz cijeloga svijeta. Pod njihovim brandom samo Hrvati na godinu pojedu čak 500 tona krumpirića. 20. veljače 2009. godine, baš kad je počinjao Riječki karneval pod sloganom 'Budi što želiš' riječki dečki ogulili su i ispržili prvu turu krumpirića. Ubrzo nakon toga dobili su etiketu uspješnog poduzetničkog dvojca.

'Ako nešto želiš postići u poslu, a i u svemu drugom, bitne su dvije stvari. Prvo da to stvarno želiš, a drugo da vjeruješ u to. Pa smo dobili koncept da u jednoj ruci možemo držati pileća krilca, dva umaka, pomfrit i piće. Cijeli ručak. Cijeli ručak!', kaže Andrija.

Osmislili su svoj brand i ambalažu na kojoj su mjesecima sami radili. Upite za prodaju franšize dobivaju iz cijelog svijeta, pa velikih planova ne nedostaje. Nakon prodaje prvog posla s foto oglasnikom za nekretnine i uspjeha s krumpirićima, prije mjesec dana krenuli su i u priču sa smrznutim jogurtom.
'U ponedjeljak potpisujemo prvi franšizni ugovor za Split, rekli bismo da i to kreće u nekom smjeru kao i pomfrit što je ono, super', kaže Denis.

A trud se uvijek isplati, pa ako imate dobru ideju - riskirajte. Sreća, posebno poduzetnička, uvijek prati hrabre.