Danski parlament je zbog kritika povukao animirani videospot kojim je namjeravao motivirati mlade da glasuju na izborima za Europski parlament.
U bizarnom spotu s eksplicitnim kadrovima orgija - objavljenom na You Tubeu i stranici parlamenta na facebooku, prikazan je superjunak koji odlazi do birališta i svim sredstvima prisiljava ljude da glasuju na izborima za Europski parlament. Predsjednik danskog parlamenta u poruci zastupnicima rekao je da će u budućnosti biti oprezniji oko toga na što će staviti znak parlamenta.
I hvatske birače, ne samo mlade, pokušava se motivirati na što veću izlaznost na europske izbore.
Upravo je završio Marš žena od zagrebačkog Zrinjevca do Cvjetnog trga na kojem su nosile i brkove.
Marširale su brkate aktivistice centrom Zagreba jer prema istraživanju iz 2011. žene nisu ravnopravne.
'Statistike i dalje pokazuju da je puno žena zamjenica predsjednika upravnih odbora a izuzetno je nizak broj predsjednica upravnih odbora', kazala je jedna od organizatorica Anita Juka.
Kao predsjednice upravnih odbora imamo samo 9 posto žena, a kao predsjednice nadzornih samo 11 posto.
Pusić: 'Nije nevažno tko će donositi zakone po kojima ćemo živjeti'
'To je obrnuto proporcionalno ako gledamo u korelaciji koliko godišnje proizvodimo visoko obrazovanih žena, trenutačno imamo 60 posto visoko obrazovanih žena', kazala je pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Višnja Ljubičić.
Performansi se nastavljaju i idućih dana.
'Imamo i prvi radnički zbor koji će ulaziti u tramvaje i pjevati o nezaposlenosti mladih i probat ćemo komunicirati s građanima da je izuzetno važno da izađu na parlamentarne izbore', pojasnila je Juka.
Za prošlogodišnje europarlamentarne hrvatski građani i nisu bili zainteresirani. Izašlo ih je tek 20, 82 posto. Bio je to drugi najmanji odziv na izbore od kad je Europske unije, ravnodušnija je bila samo Slovačka 2004. godine s 16, 97 posto.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook