Za to je bitno nekoliko odrednica. Paket mora biti moguće poslati na jednostavan način. Mora ga biti moguće pratiti, usluga mora biti sigurna kako bi pošiljatelj imao povjerenje te mora biti fleksibilna kako bi pošiljatelji imao više mogućnosti pri odabiru načina slanja i dostave. Kako bi se uzajamno povjerenje nastavilo između korisnika i usluga, Hrvatska pošta je dostavu paketa dovela na višu razinu.
Jednostavnost je bila jedna od glavnih niti vodilja pri osmišljavanju usluge Paket 24. U fokusu je briga o korisniku i odgovornost prema poslanim paketima. Već i sami naziv sugerira o kakvoj se usluzi radi, a i cijena je prilagođena stanju na tržištu.
Paket 24 je opcija uz koju ne morate odlaziti iz kuće kako biste poslali određeni paket već to možete učiniti iz udobnosti vlastitog doma. Korisnici mogu naručiti uslugu putem web stranice i poziva u Kontaktni centar i tamo dogovoriti sve detalje oko preuzimanja i dostave. Moguće je dogovoriti da dostavljač pokupi vaš paket na traženoj adresi, a na adresu primatelja dostavlja u najbržem mogućem roku.
Kako svaka usluga modernog svijeta mora biti u potpunosti fleksibilna, paket je moguće predati i u poštanskom uredu uz popust od 10 posto, a detalje oko preuzimanja i dostave moguće je dogovoriti, osim putem weba, i telefonskim pozivom.
Ovom su uslugom ravnomjerno pokriveni svi dijelove Hrvatske. Pošiljke stižu i subotom, a nakon što pošaljete pošiljku, moguće je pratiti status isporuke, ali i kontaktirati dostavljača te primati najavu dostave putem SMS-a ili emaila, ako je korisnik tako ugovorio.
Važno je i znati da paket od adrese pošiljatelja ili poštanskog ureda do adrese primatelja prolazi niz procesa u kojem sudjeluje veliki broj djelatnika. Svaki od njih ima svoju ulogu i zna svoja zaduženja, a svi imaju zajednički cilj – osigurati sigurnu dostavu i brinuti se o paketu.