Razglednica s fotografijom je gotova za samo nekoliko minuta i trenuci za uspomenu su sačuvani. 'Poslat ćemo je roditeljima, da vide gdje smo i kako nam je lijepo tu. Mogu vidjeti nas i sve što smo vidjeli', kaže nam Anisse iz Francuske.
Novi oblik razglednice itekako privlači turiste. A ideja je došla spontano.
>> Razglednici od Trinidada i Tobaga do Dubrovnika trebalo 11 godina!
'Primijetili smo da se Zagrepčani, a mahom i turisti, vole slikati', kaže Ina, pokretačica projekta u Zagrebu.
Pa su im odlučili ponuditi poseban suvenir. 'Jako nas je iznendao njihov interes i ta sreća na licu kada uzmu ovu jednu kartolinu', dodaje Ina.
'Radi se o jeftinom suveniru, ali unikatnom. Mušterija dobije i fotografiju sebe i mjesta koje je posjetio', priča nam Ivan, pokretač projekta u Makarskoj.
Zanimanje za razglednicama pada, no one se još uvijek šalju. 'Iako su brojke u padu, ponajviše prisustvom novim medija, razglednica nije iščeznula', kaže Nina Butić Ivanković iz Hrvatske pošte.
Koliko godišnje pošaljemo razglednica? Oko 10 milijuna. 'Prisnija je nekako komunikacija preko razglednice, nego preko interneta, Facebooka', pojašnjava nam Klement iz Hrvatske pošte.
Svaka razglednica ima svoju priču. Osobna je i topla, a primatelju mami osmijeh na lice.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook