Sezonska direktna linija, koja će se provoditi na tjednoj bazi, s prvim letom iz Zagreba za Toronto započet će dva dana kasnije, odnosno 24. lipnja 2015. godine.
"Ovo su odlične vijesti s tržišta koje za nas ima puno potencijala, posebice ako govorimo o vremenu dolazaka u pred i posezoni. S obzirom da su avionske linije ključne za razvoj turizma s dalekih tržišta, vjerujem da je upravo u ovome prekretnica te da će rezultati iz Kanade, pa i SAD-a biti tijekom ove godine još i bolji. Na nama je da budemo konkurentni te da stvaranjem dobrih turističkih proizvoda pripremimo i motive za dolazak većeg broja turista iz ovih zemalja", naglasio je ministar turizma Darko Lorencin.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić je rekao kako turisti s nama dalekih tržišta imaju veliki značaj i potencijal za daljnji razvoj hrvatskog turizma. "S kanadskog tržišta u prošloj godini bilježimo odlične rezultate, odnosno poraste u dolascima za 19 posto te u noćenjima za 15 posto. Prostora za ostvarenjem još boljih rezultata svakako ima, a uvođenje direktne zračne linije na relaciji Toronto-Zagreb sigurno će tome značajno doprinijeti", poručio je direktor Ivičić, dodavši kako su direktne zračne linije samo dio preduvjeta za postizanjem dobrih rezultata na dalekim tržištima, odnosno da veliku ulogu ima i destinacijski menadžment te razvoj turističkih proizvoda na razini samih destinacija.
Prema iskazanim interesima na međunarodnim turističkim sajmovima na dalekim tržištima, Hrvatska je svakako prepoznata kao zanimljiva europska turistička destinacija. Uvođenjem novih direktnih linija značajno se štedi na vremenu putovanja čime destinacije postaju još konkurentnije među turistima.
Uz očekivane prednosti za hrvatski turistički sektor, nova direktna zračna linija pridonijet će i boljoj povezanosti poslovnog sektora dviju zemalja te samih gospodarstava Hrvatske i Kanade.
U pokretanje i provedbu projekta uvođenja direktne zračne linije, osim SkyGreece Airlinesa, bili su uključeni i Hrvatska turistička zajednica, TZ Grada Zagreba, Hrvatsko-kanadska poslovna mreža (CCBN) i zagrebačka Zračna luka koji su prepoznali brojne prednosti i koji će nastaviti provoditi zajedničke promotivne aktivnosti.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook