Priprema za sezonu

Novi zračni imidž Croatia Airlinesa

Slika nije dostupna
Tko se uputi na more avionima Croatia Airlinesa dočekat će ih nova ponuda jela, ali i nova dizajnerska sjedala! Naša je ekipa zavirila u novi Airbus 319 i provjerila u kakvom je financijskom stanju ova javna tvrtka, koja se polako oporavlja nakon godina gubitaškog poslovanja.

Unutrašnjost putničke kabine ušminkana je najpoznatijih svjetskim dizajnerskim sjedalima. Ponuda jela tijekom leta pojačana je gastro specijalitetima iz 8 domaćih regija.

Nova su sjedala manje od starih tako da napokon ima malo više mjesta za noge, no ono što je najbitnije je da su puno lakša, a tako avion troši manje goriva što se na kraju godine itekako može odraziti na financijsko poslovanje tvrtke koje, nakon nekoliko godina gubitaka, napokon ide na bolje.

Glavni problemi u poslovanju bili su rastuća cijena goriva, jaka strana konkurencija i globalna kriza. No broj putnika opet raste a Uprava najavljuje prvu pozitivnu godinu nakon krize. 'Ako je po jutru prepoznati dan onda bi dan trebao biti dobar na tragu našega plana da 2012 završimo s minimalnom dobiti odnosno s minimalnim pozitivnim rezultatom', kaže Srećko Šimunović, glavni direktor CA.

Zaposlenici su nedavno organizirali jednodnevani štrajk. Tražili su više vremena za odmor, veće otpremnine te prestanak zapošljavanje preko agencija. Novi kolektivni ugovor još nije potpisan. 'O njima ovisi hoće li shvatiti realnost situacije i da li će pristati potpisati novi kolektivni ugovor koji im zasigurno može omogućiti veći komfor nego je dosadašnji pravilnik', kaže Šimunović.

Sezona je pred vratima. A u njoj će s novim imidžom Croatia lakše preletjeti crtu negativnog poslovanja.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.