Od uznemirujućih poziva prodavatelja roba i usluga, država je odlučila zaštititi svoje građane. 'Posebno ranjive skupine, djeca populacija starije životne dobi koje su praksi trgovci često kontaktirali nudili im svoje proizvode i usluge ne obraćajući pažnju na vrijeme i učestalost pozivanja', kaže ministar Vrdoljak.
Predlaže se uvođenje registra za potrošače koji ne žele biti nazivani. 'Mi dobivamo pozive već sada, 'kako da se upišemo?', nažalost ljudi nisu shvatili da je to tek prijedlog i da zakon tek treba usvojiti i onda se naravno kreće u realizaciju', kaže Ivo Majerski iz HAKOM-a i dodaje kako bi registar trebao postati operativan 2016. godine.
'Vjerujte mi, mrzim svoj posao samo zbog takvih ljudi'
A sezonskim sniženjima više neće biti točno određen početak i kraj. Akcije će moći trajati dulje i kraće od 30 dana.
Akcije također mogu trajati dulje i kraće od 30 dana, ali se pod to ne smiju stavljati sezonska sniženja.
Inspekcije neće popuštati, primjerice, ako utvrde da popust, ponuda, akcija traje pola godine, a ljetno se sezonsko sniženje spoji s proljetnim.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook