U kategoriji društveno odgovorno poslovanje pobjednik je projekt Zadovoljna akademija - rastemo ZAjedno, putem kojeg žene, uz pomoć mentora, nadograđuju svoje znanje i dolaze do poslovnih ciljeva o kojima su oduvijek sanjale.
U kategoriji digitalna komunikacija kao najbolji je izabran projekt Transformacija zabave: Tvoje lice zvuči poznato.
"U ime Nove TV zahvaljujem stručnom žiriju što je prepoznao vrijednost ovog projekta, veselimo se novim izazovima, novim edukacijama, idemo s projektom i u ovoj godini, hvala svima na podršci", kazala je Lidija Bukovac, PR menadžerica Nove TV.
Voditeljica digitalnog marketinga Nove TV Maja Blumenšajn je istaknula:''Ovo je već treći put da Nova TV na natjecanju Grand PRix prijavljuje projekt, ali i osvaja nagradu u kategoriji digitalne komunikacije. Time dokazujemo da, kao medijska kuća osim iznimno uspješnih televizijskih projekata kreiramo i svjetski uspješne digitalne kampanje na čemu osobito čestitam svojim kolegama iz odjela Digitalnog marketinga.''