U natjecateljskom dijelu pristiglo je 269 radova, od čega 200 za nagradu X, tradicionalno oglašavanje u offline medijima, te 69 za nagradu Mixx, najbolje radove u online/digitalnim medijima.
Radovi i agencije za nagradu X međusobno se natječu u dvije osnovne skupine: 'Best on market' i 'Best of Admaking' prema industrijama u kojima djeluju oglašivači. Također se dodjeljuje i Grand Prix najbolju kreativnu kampanju.
Na Ideji X Nova TV sudjeluje s posebnim interaktivnim kornerom koji je privukao brojne posjetitelje i sudionike festivala. Dvodnevni događaj vodi lice Nove TV Ana Stunić, a zanimljivi panel fight club moderira reporter Provjerenog Edin Mahmuljin. U panelu se loši odgovori sudionika kažnjavaju gađanjem spužvastim lopticama što cijeli panel čini vrlo dinamičnim i zanimljivim kao što je i cijela Ideja X. Na završnoj svečanosti festivala dodijelit će se i prestižne nagrade za oglašivača godine i agenciju godine.