Premda sudionici događaja tvrde kako se nisu utrkivali, iz snimke je posve jasno da su, u najmanju ruku, kršili zakon o dopuštenoj brzini. Snimku je snimio građanin koji se toga dana slučajno zatekao na autocesti Rijeka - Zagreb. Vozio je približno 140 km/h, kada ga je prestigla mnogo brža kolona jurilica.
Na čelu je bio Nissan 350 Z Dalibora Opačaka, slijedio ga je kobni Ferrari 360 Marina Čolaka, a nešto iza našao se i ostatak društva, moćni Ford Focus RS i iznimno rijetki supersportaš Ultima GTR, kojim je upravljao nepoznati Slovenac. Nagađanja da je utrka počela i mnogo prije dolaska na Grobničku stazu, no Opačak je to preko svog odvjetnika negirao.
>> Brza vožnja: Marin Čolak autocestom jurio oko 200 km/h
>> VIDEO: Ferrari Marina Čolaka se pretvorio u buktinju
Da je on izričito tvrdio da nikakve utrke nije bilo, da je točno da su oni krenuli na Grobnik radi tih svojih aktivnosti koje oni inače tamo upražnjavaju, ali da apsolutno nikakve trke nije bilo', rekao je Mate Matić, odvjetnik Opačka.
Vozači se međusobno dobro poznaju. Podsjetimo, nesreća se dogodila kod Bosiljeva, u smjeru Rijeke. Službeno policijsko izvješće kaže da je Čolak, vozeći se u Ferrariju lijevom trakom, u jednom trenutku pokušao doći u desnu traku autoceste, ispred Opačakovog Nissana. Ali Opačak mu je bio preblizu, pa je Ferrari, udarivši u njegov prednji lijevi kraj, odletio izvan ceste, prevrnuo se i zapalio. Čolak je teško ozlijeđen, a mlada Ivana Obad stravično je skončala izgorjevši zajedno s automobilom. Protiv Čolaka je podignuta kaznena prijava, a policija je tada privela i Dalibora Opačka.
Jesu li se utrkivali?
Opačkov odvjetnik tvrdi da, osim kazne za prebrzu vožnju sportskog Nissana, policija za daljnji proces protiv njegovog klijenta nema nikakvih osnova. Mogu ga pozvati jedino kao svjedoka nesreće. 'Kad su shvatili da njega ne mogu zadržavati jer se radi o svjedoku, onda su ga pustili. Prema tome, očekujem ovdje redovni kazneni postupak koji ce se voditi i očkujem Opačka kao svjedoka', dodao je Mate Matić, odvjetnik Dalibora Opačka.
Jesu li se kobnoga dana utrkivali, na kraju će utvrditi istraga, ali da je profesionalni vozač Marin Čolak volio brzinu i izvan piste, dokazuje još jedna prijašnja snimka anonimnog građanina.
Ferrarijeve sposobnosti Čolak je iskušavao i na zagrebačkim ulicama u gustom prometu. Prvu težu nesreću navodno je doživio upravo kod Bosiljeva. Kada izađe iz bolnice, prema kaznenoj prijavi koja mu na teret stavlja smrt mlade studentice, mogao bi dobiti između tri i dvanaest godina zatvora.