Gospođi Milici različiti operatori više su puta nudili potpisivanje ugovora preko telefona. No ona je bila oprezna, a odsad je tu i dobra vijest za sve korisnike usluga operatora iz HAKOMA.
"Puno ljudi je bilo prevareno, potpiše i onda dvije godine ne može ništa", rekla nam je gospođa Milica, koja se prije toga i sama opekla kada je pristala uzeti mobilnu tarifu o kojoj nije dovoljno znala.
"Dok sam njima platila razgovore, došlo me je barem onoliko kolIko su oni rekli da će biti jeftinije - toliko je bilo skuplje", kaže ona.
Da bi se ovakvi slučajevi što rjeđe ponavljali, HAKOM od ponedjeljka mijenja pravila igre.
Prva novina je ta da će ugovor sklopljen preko telefona ili interneta operator morati slati na kućnu adresu korisnika.
"Korisnicima se u tom slučaju pruža mogućnost da dodatno razmisle i da, ukoliko stvarno nisu zadovoljni ili se predomisle, mogu tu uslugu otkazati u roku od 14 dana otkad zaprime obavijest od operatora", naglašava Gordana Kulišić iz HAKOM-a.
Isporuka elektroničkih uređaja prilikom ugovaranja pretplate moći će se obaviti samo na kućnu adresu. Time HAKOM želi spriječiti prijevare.
HAKOM je uočio i brojne slučajeve u kojima je operatorima trebalo predugo da otklone kvar na opremi, pa od danas postrožuju pravila.
Kvarove na routeru, modemu i ostaloj opremi operator vam je dužan ukloniti u roku od 5 dana. U suprotnom, imate pravo na besplatan raskid ugovora i umanjenje računa za taj mjesec.
Od 2017. HAKOM uvodi i nova pravila oko brzine interneta. Ukoliko operator ne bude mogao isporučiti 70 posto maksimalne ugovorene brzine, korisnicima će osim raskida ugovora moći ponuditi i - popust na uslugu.