U prodaju ide 26. svibnja, i biti će ekskluzivno dostupna na nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX, koji će se održati u Zagrebu, na Zagrebačkom velesajmu. Autor će 27. svibnja na festivalu održati predavanje, a istoga dana i u istom prostoru, održati će se i svečana promocija knjige, kojoj će prisustvovati autor osobno.
'Ekonomija zahvalnosti' je knjiga o komunikaciji s potrošačima, o personalizaciji prodajnog i marketinškog pristupa, o načinu rada sa zaposlenicima i poslovnim partnerima. Govori o tome kako imati sretnog korisnika na način da se s vama i vašim proizvodom osijeća dobro.
Iako okosnicu knjige čine društveni mediji, autor ističe kako oni nisu samima sebi svrha, već se slave kao idealni alat za novu eru komunikacije s potrošačima. Početnicima u korištenju društvenih medija otvorit će se oči kako bi mogli ući u carstvo mogućnosti koje nude Facebook ili Twitter, a oni iskusniji naići će na odlično sistematizirane argumente, kojima će sebi nadređene moći uvjeriti u povrat investicije na društvenim mrežama, na pregledno posložene studije slučaja i pokoji savjet ili ideju koju još nisu isprobali. U knjizi se raspravlja o funkcioniranju velikih korporacija kao što su AT&T ili Amazon u digitalnom svijetu, ali su prikazani i slučajevi zubarskih ordinacija s 200 fanova na Facebooku ili praktični razlozi za uvođenje bežičnog interneta u autopraonicu.
Ante Đorđević iz hrvatskog ogranka IAB-a (neprofitne udruge posvećene interaktivnom marketingu) rekao je: 'Gary Vaynerchuk učinio je 'Ekonomiju zahvalnosti' kuharicom društvenih medija. Zato je ona obavezno štivo za sve koji na bilo koji način komuniciraju s potrošačima, bez obzira koriste li već društvene mreže, ili će to početi činiti u budućnosti.'
Gary Vaynerchuk 33-godišnji je poslovni guru i samouki vinski stručnjak, koji je unio revoluciju u vinsku industriju svojim blogom Wine Library TV, i pri tome povećao prihod obiteljske vinarije sa četiri na šezdeset milijuna dolara u pet godina. Gary je nedavno pokrenuo novi interaktivni projekt Daily Grape u kojem na svoj jedinstven i zabavan način obrađuje teme iz svijeta vina i enologije, koristeći se pritom prvenstveno društvenim medijima.