'Pravi je doživljaj kad uđete u grad kroz velika vrata, sve je puno veće nego što sam zamišljala', kaže Miriam, njemačka novinarka. Franjevački samostan, knežev dvor, novinari će obići sve znamenitosti. 'Temeljito ćemo upoznati Dubrovnik. Već smo vidjeli prezentacije i najave novih projekata i hotelske ponude', kaže Miriam.
Upravo je njemačko tržište u prošloj sezoni imalo ponajveći rast i u dolascima i u noćenjima. 'Sa njemačkog tržišta ima milijun više noćenja nego u ovom periodu prošle godine, znači u prvih 9 mjeseci to je oko 200 tisuća turista više', kaže Milo Sršen, zamjenik direktorice TZ.
>> Dubrovačke golubove zbunilo pomicanje sata!
Stoga i ne čudi da je ovogodišnji plavi cvijet za organizatore putovanja pripao vodećoj svjetskoj putničkoj agenciji, koja je i sama sudjelovala u porastu gostiju s njemačkog tržišta. Nastavak trenda povećanih dolazaka najavljuju i Hrvati i Nijemci.
'Odnos cijene i kvalitete je baš kakav mi trebamo. Poboljšana je hotelska ponuda, dakle, hrvatski turizam se odlično razvija i to nam se jako sviđa', kaže Peter Frankhauser, predsjednik Uprave Thomac Cook AG. 'Oni dogodine šire program, imali su ove godine nekih 160 hotela, dogodine imaju 41 više, znači nekih 200 hotela', kaže Mato Radić, predstavnik TZ u Frankfurtu.
U prilog hrvatskom turizmu ide u ulazak u Europsku uniju, kada će gostima iz Njemačke biti još lakše za svoj odmor odabrati upravo Jadran.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook