Recepcionar godine

'Nitko nije savršen, ali to se ne smije primijetiti'

Slika nije dostupna
Turistička sezona polako se približila kraju, došlo je vrijeme za pregled ovogodišnjih rezultata te nagrađivanje zaslužnih. U sklopu akcije 'Čovjek ključ uspjeha u turizmu' hrvatska turistička zajednica odabrala je najbolje turističke djelatnike u ovoj godini.

Nagradu za najboljeg recepcionara osvojio je John Daničić, voditelj recepcije hotela Dubrovnik President. 'Zbog svih pohvala od gosta i na internetu i što su slali pisma hotelu i na razne druge načine, to su bili jedni od kriterija pri odabiru', pojasnio je recepcionar Daničić.

'Što mislim od Johnu? Mislim da je odličan momak, koji je s razlogom dobio ovu nagradu', uvjeren je Miguel, gost iz Španjolske. 'Govori puno jezika, s nama je razgovarao na Španjolskom. Znao je sve o našem gradu', pohvalila ga je Oti, gošća iz Španjolske. 'Na njegovo vjenčanje, koje je bilo prije dvije godine, došla su tri bračna para i to gosti koji su se upoznali ovdje i koji su bili zadovoljni njegovi radom', rekao je Ivica Sabljić, direktor hotela.

>> Ključ uspjeha su jedinstvenost i neponovljivost

John u istom hotelu radi već 10 godina, a počeo je kao bagažist. Godinu za godinom, napredovao je sve do mjesta voditelja recepcije. 'Naravno da nitko ne može svaki dan biti savršen, da svaki dan bude dobre volje, ali to nije gostova krivica i to gost nikad ne bi smio primijetiti', rekao je John.
'Šef recepcije i cijeli tim u recepciji su na samom dolasku vrlo važne prve impresije, i nakon toga ako su gosti na samom početku zadovoljni već je 50 posto obavljen posao', dodao je Sabljić. Iako ga nagrada veseli, John kaže kako mu je najvažniji smiješak svakoga gosta.