T-HT traži da u roku osam dana plate račun sa zateznim kamatama i troškovima opomene ili će im telefonski brojevi biti isključeni.
U Upravi drniške pošte tvrde da su račune u travnju dobili tek za 30-tak posto korisnika koje su uredno dostavili na kućne adrese, a o tome gdje su nestali ostali računi službenu informaciju od T-HT-a nisu dobili.
U rješenje problema nakon gostovanja u otvorenom programu Radio Drniša uključila se i Udruga za zaštitu potrošača Šibensko-kninske županije "Plavi val", koja je Službi za odnose s javnošću T-HT-a uputila zahtjev da T-HT povuče neutemeljene i protupravne opomene te svim korisnicima na drniškom području dostavi presliku računa za
ožujak.
Predsjednica udruge Erika Popović rekla je da T-HT na taj način ucjenjuje korisnike prisiljavajući ih da plate nešto za što nisu krivi.
Propust T-HT-a, pošte ili bilo koga drugog ne može pasti na leđa korisnika, ističu u "Plavom valu" te savjetuju Drnišanima da pismeno upute svoje primjedbe T-HT-u, zatraže ispostavu redovnih računa za ožujak i odbiju plaćanje zateznih kamata.
Građani mogu zaštitu svojih potrošačkih prava zatražiti i od Vijeća korisnika telekomunikacijskih usluga pri Agenciji za
telekomunikacije.
Na širem drniškom području, po neslužbenim procjenama, ima oko 6.000 telefonskih pretplatnika, a u pošti se doznaje da to nije prvi slučaj gubljenja računa T-HT-a, jer se to mjesec dana ranije navodno dogodilo i na području Bjelovara i Jastrebarskog.