Prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a prva tri koje je Jadrolinija željela uvesti trebala su voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj - Susak, Šibenik - Vodice i Suđurađ - Dubrovnik. Električni brodovi trebali su biti sufinancirani iz fondova EU.
Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još utanače detalji.
Za odabir firme Jadrolinija si je dala 60 dana, taj rok malo onda produljila, a sad objavila da ništa od svega toga jer su ponude svih sedam ponuditelja koji su se javili na natječaj "nedopustive".
Poslali su ih Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama, piše Večernji list.