Unatoč gospodarskoj krizi i stezanju remena, prsten vrijedan više od 200 tisuća kuna ima svoje kupce. Većinom su to 'bolje polovice' naših uglednih poduzetnika. Pred nakitom draguljara Josipa Gojuna padale su i svjetske glazbene dive te neke kraljevske kuće.
'Radio sam dva prstena za Celine Dion. Ta dva prstena se zovu Noć i Dan, ona je to nosila na prvom koncertu. Kasnije sam jednom prilikom radio ogrlicu koja je dospjela kao poklon Shakiri', kaže Gojun.
Vrhunska ledena vina, pjenušac sa zlatnim listićima, najmanji pjenušac na svijetu, skupocjeni nakit, namještaj, kozmetika, odjeća i obuća, tek su neki od izložaka domaćih proizvođača koji su izvan naših granica vrlo traženi, dok su u Hrvatskoj relativno nepoznati. Te luksuzne proizvode mogu si priuštiti samo oni dubljeg džepa.
Iako se običnom smrtniku od cijena nekih proizvoda zavrti u glavi, za one dubljeg džepa najčešće nema krize. Oni se mogu pitati tek hoće li kupiti jedan ili više takvih proizvoda.
Više u video prilogu.