Učiniti sve što želite u 24 sata nije nemoguć cilj, stoga vam donosimo rješenje. 'Stvar koju je jedino moguće napraviti je pametno složiti aktivnosti koje ćemo raditi u tih 24 sata', ističe Boran Blagus, inače Business coach. Ovo su njegovi koraci do savršene organizacije.
1. Prvi korak je postaviti cilj- odrediti čemu i koliko se želimo posvetiti. Dnevni planer obavezan je u organiziranju vremena. 'varijanta da mi sebi kažemo u glavi, sad ću ja to na takav i takav način, ne funkcionira', ističe Blagus.
2. Otklonite kradljivce vremena. 'Kad mobitel zazvoni automatski se javljamo i prekidamo što smo radili. Dakle email, telefon', dodaje.
3. Vrijeme je potrebno racionalno iskoristiti - znači moramo biti usmjereni na zadatak koji obavljamo u određenom trenutku.
4. 'Nakon toga slijedi ona odluka da ćemo određeni dio posla delegirati nekoj drugoj osobi pa će ona to napraviti', otkriva Blagus. Organiziranje vremena je navika do koje se ne može doći prisilom i preko noći. Potrebno je vrijeme da se usvoji i rezultati postanu vidljivi. 'Kad su stvari dobro organizirane, kad ih imam pod vlastitom kontrolom, svjesni smo što se zbiva, onda se uživa u svakom trenutku.
'Onda i dan izgleda duže', zaključuje Blagus.