Kreativna agencija Parabureau nagradu za brendirane Pule dobila je od Art Directors Cluba Croatia, Hrvatskog kluba kreativaca koji prvi puta dodjeljuje nagrade za najbolje radove u dizajnu, oglašavanju i tržišnom komuniciranju na području Hrvatske. Kreativci iz Parabureaua nagrađeni su zlatom u kategoriji korporativni identitet / branding, 'čime je brendiranje Pule prepoznato kao najuspjelije ostvaren proces brendiranja u 2009. godini na području Hrvatske'.
'Kvalitetan branding grada odnosi se na sve pore njegova života, njegovo stanovništvo, povijest i budućnost. On definira prostor za razvoj i sprečava da se neko područje devastira neprimjerenim sadržajima,' kažu iz Parabureau agencije.
>> Veliko svjetsko priznanje za rebranding Pule
'Brendiranje Grada Pule podrazumijeva interdisciplinarni pristup koji je ključan zbog slojevitosti grada kao forme, te stoga rezultira identitetom koji ima uporište u tradiciji grada. Samim time, taj je pristup lako prihvatljiv građanima te izrazito pamtljiv i aplikativan. U svojoj se komunikaciji temelji na jasnoći poruke, vizualnoj atraktivnosti i pozitivnoj emociji, koja je, naravno, nužna u građenju Pule kao uspješnog branda. '