WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Najzvučnija imena iz svijeta medija u Rovinju. Dražen Mavrić: "Ljudi čine razliku, ljudi čine proizvod, ljudi čine posao"

U Rovinju su se zbog Weekend Media Festivala okupila najzvučnija imena iz svijeta medija, komunikacija, tehnologije, ali i gastronomije i sporta.

Jedan vikend, isto mjesto i tako već 15 godina: u Rovinju je počeo Weekend Media Festival (WMF). Na meniju su sve važne novosti na polju medija, biznisa i marketinga, a sudionici su najutjecajniji domaći, regionalni, ali i svjetski stručnjaci.

"Mislim da je druženje, networking glavna odlika vikenda zbog kojeg svi dolaze. Naravno, tu su dobro posječena predavanja, ali i to međusobno druženje i dogovaranje poslova je esencija vikenda", rekao je Tomo Ricov, direktor WMF-a.

Na čijem se samom početku tražio odgovor na pitanje "Što ima na TV-u?" i kako odgovoriti na izazove koji su stavljeni pred domaće televizije. Najbolje to znaju lideri Nove TV, najgledanije domaće televizije posljednjih 12 godina.

"Ljudi čine razliku, ljudi čine proizvod, ljudi čine posao. Tako da su to prvenstveno ljudi. Naravno da ulažemo u tehnologiju, ulažemo u sve ono što moramo da budemo tu gdje jesmo", rekao je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.

Pročitajte i ovo SVE KIŠOVITIJE Dnevnik Nove TV donosi dugoročnu vremensku prognozu za jesen: Meteorolog Nikola Vikić Topić otkriva što nas čeka u predstojećim tjednima

Pročitajte i ovo za bloomberg Plenković hvalio hrvatske LNG terminale, komentirao i sankcije protiv Rusije: "Postoji jasna politička volja da se one nastave"

U Rovinju je i jedna od najvećih i najutjecajnijih izložbi na svijetu – Toleranca. Zadatak umjetnika bio je na svome materinskom jeziku ilustrirati upravo tu riječ.

"Tolerancija je sad važnija nego ikad. Svi znamo u kakvim vremenima živimo i bilo koja umjetnost koja poziva na razumijevanje je krucijalna u današnje vrijeme", rekao je Stefan Gajić, art direktor u DIRECT MEDIA United Solutions, reporterki Dnevnika Nove TV Lini Dollar.

U kojemu i način oglašavanja polako ulazi u novu eru, ali se postavlja pitanje i koja je njegova budućnost.

"Čeka nas to da će svako domaćinstvo imati priliku da dobije drugačiji set reklama. Recimo, gledaju film i krene reklamni blok i svi će sada imati različiti set relevantnih oglasa", rekao je Đorđe Đuričić, senior product manager u UNITED CLOUD-u.

Festival traje do nedjelje, a o inspiracijama i idejama s vikenda u Istri  raspravljat će se, uvjereni su sudionici, i dugo nakon njega.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

Povezane teme