Kako dolaze iz najuspješnijih korporacija, iskustva i znanja svjetskih marketinških stručnjaka mogla bi biti dragocjena i domaćim stručnjacima u plasiranju proizvoda na tržište, osmišljavanju reklama i privlačenju što više kupaca ili korisnika neke usluge.
>> Organizira se festival koji će promovirati najbolje markentiške projekte
'Posjetitelji su zainteresirani za metode marketinga prošlogodišnjih Olimpijskih i Paraolimpijskih igara i kako ih primjeniti na svoje brandove ovdje u Zagrebu i Hrvatskoj', Kazao je Greg Nugget, marketinški voditelj Olimpijskih igara u Londonu.
Uz predavanje, održat će se i četiri panel rasprave kako bi svaki posjetitelj mogao za sebe izvući ono najvažnije. 'Sviđa mi se gerila marketing i mislim da većinu mladih danas neće privući tradicionalno oglašavanje, žele vidjeti stil, sadržaj. I ono tp većina tvrtki danas radi mora biti vrlo inovativno', kazala je Jessica Bennett, izvršna urednica Tumblra.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook