Posljednje dvije godine istraživala je naftu i plin u Meksičkom zaljevu za jednu stranu kompaniju. Na redoviti remont do Trogira putovala je čak 61 dan. Preko Atlantika prema Hrvatskoj vukla su je dva velika strana tegljača, a na Malti su je preuzeli naši brodovi.
Remont platforme potrajat će oko pola godine, a na radovima sanacije bit će angažirano oko 400 radnika Brodotrogira. To je velik doprinos zapošljavanju u trenutku kada škverovi ne smiju ugovarati nove poslove brodogradnje.
'Preko Atlantika teglila su je dva tegljača, a s Malte su došla još dva manja. Put je trajao 52 dana do Malte i još devet do ovamo', kazao je Igor Kovačević, voditelj projekta remonta platforme Zagreb1.
Buši do 6 kilometara dubine
U trogirskom Škveru sinoć su je sidrili do jedan u noći i ronioci još provjeravaju stanje. Provezli su nas brodom ispod platforme da steknemo dojam koliko je moćna. Njeno svrdlo buši morsko dno i do 6 kilometara duboko. Sva ova masa godinama je bila pod morem, sve je puno naslaga školjki i stara je 34 godine pa je treba održavati.
Remont platforme osigurat će pola godine posla škveranima i zaposlit će 400 radnika.
Osim remonta platforme, u Brodotrogiru se grade još tri broda. Uprava tvrdi kako ne strahuju od zatvaranja, a i Platforma nakon obnove ide u nove zadatke, prema sjeveru Afrike.