Zoran Milanović u drugom krugu predsjedničkih izbora izborio je pobjedu i tako postao novi, peti po redu hrvatski predsjednik, a u borbi za gledanost u izbornoj noći uvjerljiva pobjednica bila je Nova TV. Prema podacima gledanosti, prve procjene rezultata najviše je ljudi, više od pola milijuna, pratilo na Novoj TV, a ostvarile su udio u gledanosti od 29,3 posto. Uz Prve procjene rezultata na Novoj TV bilo je 15 posto više gledatelja nego kod prvog konkurenta te 40 posto više nego kod drugog konkurenta. Gotovo pola milijuna gledatelja nastavak izborne večeri provelo je uz Novu TV. Specijalna emisija nakon Dnevnika Nove TV ostvarila je udio u gledanosti od 25,5 posto i bila je 16 posto gledanija nego program prvog konkurenta te 52 posto gledanija nego program drugog konkurenta. Najgledaniji program dana u nedjelju bio je Dnevnik Nove TV, koji je pratilo gotovo 600.000 gledatelja uz ostvareni udio u gledanosti od 32,4 posto.
Gledatelji su i ovoga puta prepoznali te gledanošću nagradili kvalitetan program koji je ponudila Nova TV sa svojim vrhunskim timom. Emisiju Predsjednički izbori vodio je iskusni dvojac Sabina Tandara Knezović i Mislav Bago, koji su u studiju ugostili političkog analitičara, profesora Tihomira Cipeka, potpredsjednika Vlade i ministra unutarnjih poslova Davora Božinovića te predsjednika saborskog kluba SDP-a Arsena Bauka. Osim stručnih analiza i komentara na pristižuće rezultate, komunikacijske vještine, prezentaciju, verbalnu i neverbalnu komunikaciju kandidata komentirali su reporter Nove TV Vjekoslav Đaić i komunikacijska stručnjakinja Gabrijela Kišiček, dok je Valentina Baus razgovarala s Anjom Šovagović Despot, Matijom Vuicom i Borisom Jokićem.
Izuzev pobjedničkih rezultata na malim ekranima, izvanredne rezultate ostvarile su i društvene mreže Nove TV. Tijekom izborne noći u nedjelju objave Nove TV i DNEVNIK.hr-a na Facebooku ostvarile su 10.985.196 impresija, 1.155.563 klikova i 2,5 milijuna videopregleda. Live video na službenom YouTube kanalu Nove TV ostvario je 16 tisuća pregleda, što je izraženo u vremenu - sveukupno 121 dan kontinuiranog gledanja. Završno obraćanje Kolinde Grabar-Kitarović na YouTubeu ostvarilo je 9,1 tisuću pregleda, dok je govor Zorana Milanovića pogledan sveukupno 3,6 tisuća puta, a na Facebooku su dva videa obraćanja predsjedničkih kandidata pogledana više od milijun puta. Profili DNEVNIK.hr-a i Nove TV na Twitteru sveukupno su u izbornom danu ostvarili 170 tisuća impresija. Instagram storyji DNEVNIK.hr-a i Nove TV ostvarili su više od 230.000 pregleda.
Odlučujućem danu tijekom kojega su građani Republike Hrvatske izabrali novog predsjednika prethodila su sučeljavanja kandidata Zorana Milanovića i Kolinde Grabar-Kitarović na svim nacionalnim televizijama, a najveći interes i broj gledatelja privuklo je sučeljavanje održano na Novoj TV. Sučeljavanje pod voditeljskom palicom Sabine Tandare Knezović i Mislava Bage pratilo je oko milijun gledatelja, točnije njih 950.000 uz ostvareni udio u gledanosti od 58 posto, odnosno gledala ga je svaka četvrta osoba u Hrvatskoj i više od polovice ljudi pred malim ekranima. Emisija Sučeljavanje predsjedničkih kandidata na Novoj TV bila je ujedno i najgledaniji televizijski sadržaj prošlog tjedna.
Društvene mreže Nove TV zavidne rezultate postigle su i tijekom sučeljavanja predsjedničkih kandidata. Profili Nova TV i DNEVNIK.hr na Facebooku su ostvarili 4.677.352 impresija te imali 972 tisuća pregleda videa, dok su Instagram storyji pregledani 203.986 puta. Do izborne šutnje, tijekom sučeljavanja Twitter profili DNEVNIK.hr-a i Nove TV ostvarili su 160.000 impresija.
Podsjetimo, osim u drugom, Nova TV bila je pobjednica i prvog kruga predsjedničkih izbora. Prve procjene rezultata izbora temeljene na izlaznim anketama koje su objavljene točno u 19 sati na Novoj TV pratilo je više od pola milijuna gledatelja uz ostvaren udio u gledanosti od 29,7 posto. Izbornu noć i pristizanje službenih rezultata, kao i emisiju Predsjednički izbori najviše gledatelja pratilo je također na Novoj TV. Od 17:55, kada je počela specijalna emisija, više od 400 tisuća gledatelja bilo je uz izbornu emisiju Nove TV, a ona je ostvarila 26,1 posto udjela u gledanosti. Uz emisiju koja je počela nakon Dnevnika Nove TV o rezultatima se informiralo više od 450 tisuća gledatelja, uz ostvarenih 27,1 posto udjela u gledanosti. Nova TV bila je u vrijeme emitiranja izbornih emisija na svim televizijama čak 29 posto gledanija od prvog konkurenta te 75 posto gledanija od drugog konkurenta.
Izvor: AGB Nielsen,
Razdoblje: 22.12.2019. – 5.1.2020.
Ciljna skupina: 4+ s gostima
Društvene mreže izvor: Facebook Insights, Instagram Insights, YouTube Analytics, Twitter Analytics