Baš kao vilenjaci, DPD vrijedno radi cijele godine kako bi bio popuno spreman u ovo najvažnije, blagdansko vrijeme. Ako još niste, sada je pravi trenutak da isprobate DPD usluge - tako praktične, pouzdane i inovativne opcije dostave zbog kojih se i sâm Djedica može potpuno opustiti. DPD je spreman za sve blagdanske izazove!
Očekuje se da će tijekom vrhunca sezone porast broja paketa biti čak 100% u odnosu na uobičajene dnevne količine pa je u cijeloj Europi spreman moćan tim DPD Djedičinih pomoćnika: 17.000 dodatnih vozača, 5.000 dodatnih kontakt operatora, do 400 dodatnih međunarodnih linija i, naravno, uz beskontaktnu dostavu i maske.
DPD najbolje opcije dostave već su spremne: korisnici mogu izabrati i preusmjeriti svoje pakete uz pomoć unaprijeđene myDPD aplikacije kamo god žele – trebaju samo izabrati opciju dostave koja im najviše odgovara – doma, na DPD Pickup lokacije, DPD Direct4.me paketomate ili pak u DPD City depo, gravitiraju li Zagrebu. Ako nisu kod kuće u predviđeno vrijeme preuzimanja, mogu biti bez brige i potpuno sigurni da će njihovi darovi onima koje najviše vole kao i oni poslani njima stići brzo i sigurno. Želite li nekoga iznenaditi poklonom, na sreću, ne morate se šuljati kroz dimnjake niti ga skrivati na nemogućim mjestima, već ga vrlo lako možete preuzeti na DPD Direct4.me paketomatima ili DPD Pickup lokacijama.
Preuzimanjem paketa s DPD Pickup lokacije korisnici imaju veću kontrolu nad isporukom i preuzimanjem. Mogu ga preuzeti kada im najviše odgovara – možda na putu na posao na jednoj od mnogobrojnih lokacija diljem Hrvatske: INA, Petrol i Adria oil benzinskim postajama ili u jednoj od 35 odabranih Tommy poslovnica. Za još više fleksibilnosti - paket ne moraju preuzeti isti dan, već za to imaju čak 7 kalendarskih dana. Ovu dostavnu opciju DPD nudi u sklopu sve većeg broja lanaca trgovina, 24 sata, 7 dana u tjednu, a planira se i daljnje širenje mreže.
U ubrzanom tempu života kada su nam vrijeme i praktičnost najdragocjeniji, DPD Direc4.me paketomati su, također, super fleksibilna opcija. Nema više čekanja paketa! Korisnici jednostavno mogu izabrati najbliži DPD Direct4.me paketomat na brojnim lokacijama Lidla ili Petrola i preuzeti ga kad god žele putem partnerske aplikacije Direct4.me. „Prednosti usluge je bezbroj – dostupnost 24/7, jednostavnost, diskretnost, pouzdanost, sigurnost te potpuno bezbrižna dostava“, rekla nam je Snježana Stanić, regionalna voditeljica marketinga i komunikacija u DPD Croatia i DPD Slovenija.
Korisnici primaju obavijest putem Viber/SMS-a, e-maila i putem mobilne aplikacije Direct4.me te paket mogu preuzeti u roku tri dana i to u vrijeme koje im najviše odgovara. Popis lokacija može se pronaći na www.dpd.hr.
Znamo da je ovo vrijeme kada ste znatiželjniji no ikada pa DPD nudi rješenje i za dodatna pitanja u bilo koje vrijeme. Uz novu virtualnu DPD astistenticu Gitu više nema čekanja na javljanje agenta ili povratnog odgovora na e-mail. Kada korisnik posjeti https://www.dpd.com/hr/hr/ čeka ga Gita koju može pitati o statusu svojih paketa – na primjer, „Gdje je moj paket?“, „Kako mogu vratiti paket?“, „Nisam na adresi dostave, što dalje?“ i slično. Ako početno pitanje ne sadrži sve potrebne podatke, chatbot će ih zatražiti. Tako će primatelju pružiti sve potrebne informacije u vrlo kratkom vremenu.
„Gita iznimno brzo odgovara na korisničke upite, a dostupna je 24/7. U mogućnosti je upravljati tisućama korisnika istovremeno, pritom pružajući maksimalno zadovoljstvo korisnicima, a to čini pomoću automatiziranih ponavljajućih zadataka. U mogućnosti je i pamtiti informacije u razgovoru s korisnicima te ih nikada ne zaboraviti. Upravo zato je Gita personalizirani asistent svakog korisnika“, pojasnila nam je Snježana Stanić te dodala: „Inovativne i iznimno fleksibilne opcije koje pruža DPD dovoljno su jak razlog što nas odabire sve veći broj privatnih i poslovnih korisnika jer im pružamo pouzdana i savršeno prilagođena rješenja, a svakodnevnim povećanjem broja DPD Pickup lokacija krajnjim korisnicima nudimo još više izbora u dostavi njihovih paketa.“