Reputation management

Na zagrebački PR Kingdom dolaze stručnjaci svjetskog glasa

Slika nije dostupna
U Zagrebu će se 11. lipnja održati prvi PR događaj 'PR Kingdom' na kojem će sudjelovati svjetski priznati stručnjaci.

Warren Buffet, jedan od najbogatijih ljudi na svijetu jednom je rekao da je potrebno dvadeset godina kako bi se izgradio ugled, a samo par sekundi kako bi se uništio. U današnjem kaotičnom svijetu, kompanije su sklone krizama više nego ikada, stoga je njihova središnja točka rada zaštititi svoj ugled
 
Reputation management ili upravljanje ugledom tvrtke u današnjem kriznom svijetu, glavna je tema na prvom svjetskom PR događaju u Hrvatskoj pod nazivom PR Kingdom, koji će se održati 11. lipnja u hotelu Regent Esplanade u Zagrebu. Svjetski priznati PR stručnjaci, uključujući stručnjake za ugled u kompanijama BP i Gazprom, govorit će na PR Kingdom s ciljem da pomognu lokalnim kompanijama u upravljanju ugledom.

Philip Dewhurst, čuveni britanski PR stručnjak i čovjek koji se bavio Gazprom krizom u 2009. smatra da bi u današnje vrijeme sve kompanije trebale biti pripravne na krizu:
“Ključna stvar u upravljanju krizom je biti spreman na nju. Iznenađuje me da neke velike kompanije i dalje nemaju krizni komunikacijski plan koji bi se trebao neprekidno obnavljati i provjeravati.

Kada nastupi kriza sve se odvija vrlo brzo te je potrebno odmah reagirati kako bi se kriza uspješno svladala. Također, vrlo je bitno okružiti se sposobnim ljudima koji će vam pomoći u konstantnom napadu medija i jurišu na internet. Dok sam radio u željezničkoj industriji, osigurali smo se da naši savjetnici također budu trenirani za krizne situacije kako bi mogli asistirati našim stručnjacima za odnose s javnošću u trenucima željezničke nesreće”, obrazložio je Dewhurst.

Mary Jo Jacobi, jedina osoba na svijetu koja je imala privilegiju raditi s dva američka predsjednika i s engleskom kraljicom, a također je i upravljala ugledom kompanije BP nakon izljeva nafte u zaljev, poručuje kako svi radimo pogreške, no problem ne leži u tome već u laganju o učinjenoj pogrešci: 'Ljudima na visokim pozicijama teško je priznati da su i oni samo ljudi. Ispričati se ponekad je jako teško, ali je to jedini način da se izvučemo iz nevolje. Bitno je reći oprosti i u skladu s time se i ponašati. Potrebno je učiniti sve kako bi se problem sanirao. Ako su ljudi spremni prihvatiti odgovornost, većina problema je rješiva. To nikada nije lako, niti se događa preko noći. Ono što većina ljudi očekuje je da se dogodi čudo' , objašnjava Mary Jo Jacobi.
 
Na PR Kingdom
raspravljat će se i o očuvanju osobnog ugleda. Nekadašnji glasnogovornik princa Charlesa zajedno s osobnim tajnikom pokojne princeze Diane, diskutirati će o problemima na koje su nailazili upravljajući kraljevskim ugledom.

“Želimo da ovaj događaj bude što provokativniji. Upravo zbog toga doveli smo, s jedne strane osobnog tajnika princeze, a s druge, glasnogovornika princa. Željeli bismo da delegati dobiju uvid u izgradnju ugleda s obje strane. Uvjeren sam kako će ova izlaganja biti od pomoći delegatima u izgradnji imidža kao i kako ga zadržati.”, poručuje Kosta Petrov, organizator događaja.
 
PR Kingdom je prvi svjetski PR događaj u Hrvatskoj, a osim navedenih prezentacija, na manifestaciji će izlagati Richard Stephenson, čovjek koji se pobrinuo za ugled velike britanske komapnije Royal Mail i Thierry Nicolet, PR measurment guru u kompaniji Schneider Electric.
 
Događaj podupire Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) i Slovenska udruga za odnose s javnošću (PRSS). Nova TV i Dnevnik.hr su ekskluzivni medijski partneri događaja, a Poslovni dnevnik su službene novine koje će pisati o događaju.
Za daljnje informacije o događaju molimo posjetite thepworld.com