Gorana Kovačevića svaki sat vožnje s instruktorom košta 115 kuna plus PDV. To je od početka kolovoza najniža propisana cijena sata vožnje u Hrvatskoj. 'Sve je super, cijena je dobra tako da sam jako zadovoljan s tim, ljudi su sasvim u redu, instruktor je dobar, korektan', kaže Goran koji je kao i Lara Paravić birao školu po preporuci prijatelja. Bila je važna kvaliteta, a ne cijena. 'Predavanja su bila super, i ovaj je instruktor strpljiv, nije živčan i dobro objašnjava, tako da se ne mogu požaliti', rekla je Lara.
Visoke kazne
Petnaest riječkih autoškola uskoro bi mogle završiti na sudu zbog dogovora oko jednake cijene tečaja. 'Mi nismo dogovorili jednaku cijenu za sve nego smo dogovorili da budemo dosljedni pravilniku o jedinstvenim izračunskim elementima koje je donio MUP - minimalnu cijenu', rekao je Antun Perinić, iz Udruge riječkih autoškola. Kazne su za ovakve prekršaje visoke. Oduzimanje deset posto godišnje zarade i od 50 do 200 tisuća kuna za odgovornu osobu.
Riječku prometnu zavrzlamu rješavati će sud
'Ni jedan poduzetnik ne može imati manju cijenu od te cijene, ali svatko treba svoju cijenu formirati po njegovim stvarnim troškovima. To je Agencija i provjerila. Ne postoje u ovom slučaju dvije auto škole koje imaju jednake troškove iz jednostavnog razloga, jer imaju različite dobavljače', kaže Mladen Cerovac iz Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja. Ukoliko budu kažnjene, mnoge bi riječke autoškole mogle staviti ključ u bravu. Ovu riječku prometnu zavrzlamu rješavati će sud koji će odlučiti je li riječ o monopolu. A do presude u prometu i autoškolama vladati će gužva.
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}