Knjiga 'O čemu svaki muškarac razmišlja, kada ne razmišlja o seksu' (What Every Man Thinks About Apart From Sex) našla se veoma skoro nakon objavljivanja na 44. mjestu najprodavanijih knjiga na popularnoj online trgovini Amazon.com. Čini se kako 'čitateljima' nije smetalo što na 200 stranica ne piše baš ništa.
Simove je na stranici realbusiness.com napisao tekst u kojem kaže kako ga je i samog ovakav uspjeh 'knjige' zatekao. Svoje životno djelo, knjigu Čovjek ideja, pisao je punih pet godina, a nije postigao nikakav komercijani uspjeh, a knjiga bez ijednog slova postala je bestseler.
Autor je uvjeren da iza dobre prodaje knjige stoji dobro odrađen posao PR agencije, koja je od prazne knjige u kratkom vremenu uspjela napraviti hit. Nakon puštanja knjige u prodaju agencija za PR medijima je poslala priopćenje kako knjigu kupuju studenti koji je koriste za bilješke na prodavanjima. To je samo pokrenulo lavinu daljnje prodaje.