Po njegovim riječima tegljači ga pričvršćenog sajlama i dalje održavaju na udaljenosti od oko 10 nautičkih milja od istarske obale.
"S pramca broda i dalje se diže bijeli dim, u njegovu trupu tinjaju ostaci požara, no situacija je pod nadzorom i znatno povoljnija nego što je bila jutros i tijekom jučerašnjeg dana", naglasio je zapovjednik Kozlevac dodavši kako je riječ o vrlo teškom i opasnom zadatku.
U međuvremenu državni tajnik za more Branko Bačić koji je za danas poslijepodne zakazao konferenciju za novinare u pulskoj Lučkoj kapetaniji, danas je u Rijeci kazao kako se pregovara o tri do četiri luke u Istarskoj županiji koje bi mogle biti privremeno stajalište broda sve dok vlasnik ne odluči gdje će brod biti otpremljen na rezanje, a spomenuo je još jednu bivšu ratnu luku na području Istre.
Po njegovim riječima dok se ne ugasi vatra u unutrašnjosti broda, on se neće pomicati, a za sve troškove gašenja i sanacije te moguća onečišćenja, Hrvatska će tražiti odštetu.
Inače, ravnatelj Odjela za vode Regionalne agencije za zaštitu okoliša iz Udina Giorgio Mattassi u izjavi hrvatskim medijima potvrdio je kako su oni dobili upute da se pripreme za prihvat broda u Trstu.
Prema dosadašnjim ispitivanjima morskih uzoraka u tršćanskoj i venecijanskoj luci, po njegovim riječima, nema potvrde da se za sada radi o većem onečišćenju nego, kako je rekao, "vjetar i struje nose dim i čestice paljevine na talijansku stranu".
"Naša agencija za dva do tri tjedna imat će kompletne rezultate ispitivanja mora kako bi se utvrdilo eventualno onečišćenje", kazao je ravnatelj Mattassi.