Novom elektroničkom uslugom građani će klikom miša moći zatražiti izdavanje dokumenata poput onih vezane za uplaćene doprinose od obveznika plaćanja. Sve ono što smo prije dobivali poštom, sada ćemo moći dobiti elektronskim putem.
Na ovaj će se način, napominje Mrsić, uštedjeti više od milijun kuna budući da se godišnje izdaje preko 20.000 takvih potvrda.
Kako stoji na stranici REGOS-a, njegova je svrha uspostava funkcionalnog i transparentnog sustava, temeljenog na kontinuiranom poboljšanju kvalitete usluga kroz učinkovito, ekonomično i racionalno upravljanje raspoloživim javnim sredstvima uz primjenu moderne organizacije, suvremenih tehničko-tehnoloških rješenja te visoku stručnost i profesionalizam zaposlenika i uprave.
>> Mrsić: Lani je zaposleno najviše ljudi u posljednjih pet godina
Glavne djelatnosti REGOS-a su:
• izbor i promjena obveznog mirovinskog fonda,
• prikupljanje i kontrola podataka po osiguranicima za obvezna mirovinska osiguranja,
• evidentiranje uplaćenih doprinosa od obveznika plaćanja i njihovo povezivanje s pripadajućim podacima o obračunatim doprinosima,
• prosljeđivanje sredstava zakonskim primateljima,
• obračunavanje naknada i njihovog prosljeđivanja u obvezno mirovinsko društvo,
• preračunavanje uplaćenih doprinosa u obračunske jedinice,
• vođenje osobnih računa članova obveznih mirovinskih fondova,
• vođenje privremenog računa,
• davanja suglasnosti za povrat/preknjiženje sredstava,
• izrade statističkih i drugih izvješća o članstvu te o obračunanim, plaćenim i raspoređenim doprinosima za potrebe Agencije, mirovinskih društava i banaka skrbnika,
• izvješćivanje obveznika obračunavanja doprinosa, na njihov zahtjev, o osiguranicima iz članka 40. stavka 2. ovoga Zakona koji su se po svom izboru osigurali na temelju individualne kapitalizirane štednje u obveznom mirovinskom fondu,
• drugi poslovi utvrđene Zakonom, aktom o osnivanju i statutom.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook