'Bio sam na Velebitu na vožnji i sletio sam u zid sa 60 i nešto kilometara na sat', rekao je Goran Radecki koji je vozio tek bicikl, a završio je sa brojnim prijelomima kostiju. Teško je zamisliti kakve bi ozljede zadobio, da je u pitanju bio motocikl. Vozači često nisu ni svjesni u što se upuštaju, kada na svoj motocikl sjedaju bez zaštitne opreme. 'Najčešće ozljede su ozljede glave i mozga, ukoliko se ne nosi zaštitna oprema, jako su velike. U općim podacima u prometu, 70 posto smrtnosti nakon pada s motora se odnosi na ozljedu mozga', rekao je dr. Slaven Babić. A oni koji pri nesreći smrt izbjegnu, često zbog teških ozljeda ostanu trajno paralizirani. Iako su preživjeli, smrtnost im se u takvom stanju povećava čak sedam puta. Oni lakše ozlijeđeni, prođu samo s brojnim prijelomima.
>> VIDEO: Autom motorista odbacio na kamion
>> Stignite do odredišta živi i zdravi
Neopisivi užitak vožnje, kako ga zaljubljenici u motociklizam zovu, ima i svoju tamnu stranu. Zbog nepoštivanja propisa, ili nenošenja zaštitne opreme, broj motociklističkih nesreća u stalnom je porastu. U 2008. godini motociklisti su sudjelovali u 4.823 prometne nesreće, u kojima je poginulo njih 127, a ozlijeđeno ih je 3.580. Svaki peti poginuli sudionik u prometu bio je motociklist. 'Motociklisti su jedna od najugroženijih skupina, po nekim kriterijima i najugroženija, zbog toga što su nesreće indicirane smrtnim posljedicama ako se ne nosi zaštitna oprema', rekao je Željko Marušić, prometni stručnjak. Gledajući ono što se svakom od njih može dogoditi, vozači će ubuduće opreznije. 'Određenu dozu straha ulijeva razmišljanje o sljedećim vožnjama. Naravno da treba napraviti sve da se tako nešto ne desi, prvenstveno treba paziti na sebe. U većini slučajeva smo sami krivi za svoje nesreće', rekao je Mario Prepelić, motorist.