Bilo ljeti ili zimi sviraju jednako i uvijek su dobro posjećene. 'Bio sam u mnogim zemljama, ali nešto ovako nigdje nisam vidio. Zaista je lijepo, a zvuk je prekrasan', kaže nam turist iz Južne Koreje.
Ovdje se fotografiranje ne propušta. I sve što se zabilježi, pojavljuje se na društvenim mrežama kao nikad dosad. 'Ono što smo primijetili, posljednjih mjesec dana pogotovo, je zaista jedan fenomen. Dnevno se odašilju, pa mogu reći, stotine poruka, bilo video, bilo audio, bilo fotografskih na društvenim mrežama', kaže Ante Galić iz turističke zajednice Zadra.
Chicago planira 'jezerske orgulje' po uzoru na zadarske
Uz nagrade i dobar glas koji se širi već 10 godina, eto sada prigode za besplatno turističko oglašavanje Zadra. 'To je jedan trend, dakle, koji nam se događa i koji nam u marketingu uvelike pomaže. Uvelike nadmašuje sredstva koja su u principu uložena', dodaje gospodin Galić.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook